Téma:
Charita Komunikace mezi veřejnou správou, občany a dalšími subjekty, participace Inovace, metody kvality v podnicích, hi-tech, envi-tech, CSR firem
Popis a výstupy
Čeho se podařilo v rámci Vašich aktivit/projektů dosáhnout?
V prvním ročníku jsme obdrželi 18, v druhém 28 nominací. Celý ročník bude zakončen slavnostním večerem, kde budou za účasti veřejnosti oceněni nominovaní a bude vytvořen prostor pro prezentaci nominovaných podnikatelů i neziskových organizací. K přípravě vznikla čtyřčlenná pracovní skupina tvořená zástupci všech zúčastněných stran.
Vznikly konkrétní dokumenty (publikace, videozáznamy, metodiky.. )?
ANO
Začátek aktivity:
01.01.2018
Příloha
Jak byla aktivita financována?
Financováno z rozpočtu města.
Detailní rozpis:
cca 50 000 Kč / rok - podle nákladů na občerstvení a ceny pro oceněné (květina, samolepka, desky s certifikátem)
Doporučení a inspirace
Jaká doporučení/rady lze z realizace Vašich aktivit vyvodit a poskytnout ostatním obcím/městům s podobným záměrem?
I přes počáteční "dětské nemoci" považujeme tento projekt za téma s velkým potenciálem pro rozvoj komunikace občanské společnosti ve městě.
Důležitá je jasná komunikace ve všech směrech, protože se jedná o citlivé téma s mnoha emocemi, kde komunikace může sklouznout do nepříjemných poloh.
Rizika, překážky a pozitivní okamžiky v procesu realizace
Setkali jste se při realizaci aktivit/projektu s událostí, která je/ho zásadně ovlivnila?
Důležitým prvkem je společný zájem, kde je nutné jasně definovat cíl, kritéria a role realizátorů, stejně jako vzájemná důvěra a jasná komunikace - viz výše.
Monitorování a evaluace
Byl nějakým způsobem měřen a vyhodnocen dopad realizované aktivity/projektu?
Realizace letošního ročníku je ovlivněna závěry z hodnocení ročníku prvního, kdy všichni zúčastnění byli vyzváni k hodnocení na společném jednání (samostatně neziskové organizace, samostatně podnikatelé) s realizátorem projektu - MěÚ Litoměřice.
K jakým zjištěním jste při evaluaci aktivity/projektu došli?
Úspěšnost lze hodnotit:
a) podle počtu nominovaných/nominujících
b) podle počtu účastníků slavnostního večera - podnikatelů a NNO
c) podle evaluace daného ročníku
Plánujete aktivitu/projekt dále rozvíjet/udržovat?
Ano, věříme, že vzniká tradice, pravidla budeme dále upřesňovat podle vývoje dalších ročníků - např. stanovení kategorií již při vyhlášení, což jsme zatím nerealizovali.
Média, propagace
Jakým způsobem probíhala komunikace s médii a jaké byly mediální výstupy?
Komunikaci s médií, která jsou partnery města, zajišťovalo oddělení komunikace města. Využívány byly všechny komunikační/mediální sítě/kanály.
Další poznámky
Další poznámky
Jako u všech projektů tohoto typu - základem úspěšnosti jsou: společný cíl, dostatečná komunikace, podpora vedení města.
Aktéři
Název:
Město Litoměřice
IČO nebo jiný registrační údaj:
263958
Adresa:
Mírové nám. 15/7, 412 01 Litoměřice
Web:
http://www.litomerice.cz
Detailně zpracované dobré praxe