Křižánky: Audio-průvodce obcí a regionem
Dlouhodobým a strategickým cílem obce Křižánky je zlepšení využití turistického potenciálu, který region má. Snaží se ve větší míře „zachytit“ projíždějící či procházející turisty v lokalitě obce. Chtějí tím podpořit místní drobné podnikatele (prodejna potravin, hostinec, penziony…) a tím i zvýšit možnost vzniku pracovních míst ve službách navázaných na cestovní ruch. Jedním z prostředků, jak toho dosáhnout, je nepochybně i budování doprovodné infrastruktury cestovního ruchu.
Základní informace
Název obce/města/regionu:
Křižánky
Příjmení, jméno:
Mošnerová, Eva, Mgr.
Organizace:
Obec Křižánky
E-mail:
urad@obeckrizanky.cz; eva.mosnerova@obeckrizanky.cz
Telefon:
+420 566 662 332
Téma:
Cestovní ruch
Popis a výstupy
Čeho se podařilo v rámci Vašich aktivit/projektů dosáhnout?
Výstupem projektu je vytvoření interaktivního audio-průvodce po zajímavostech naší obce a okolí, který funguje jako aplikace pro chytrá zařízení (mobilní telefon, tablet). Součástí je i venkovní audio-tabule umístěná na dvou místech v obci.
Aplikace je dostupná ke stažení či nahlédnutí zde.
Vznikly konkrétní dokumenty (publikace, videozáznamy, metodiky.. )?
K projektu existuje fotodokumentace ze slavnostního představení audioprůvodce a audionáhrávky k turistickým cílům v české a anglické mutaci.
Začátek aktivity:
01.02.2013
Konec aktivity:
30.05.2013
Příloha
Rozpočet
Jaké byly finanční náklady na realizaci aktivity?
[tis. Kč] 379
Jak byla aktivita financována?
Projekt získal 85% dotaci z Revolvingového fondu MŽP.
Doporučení a inspirace
Jaká doporučení/rady lze z realizace Vašich aktivit vyvodit a poskytnout ostatním obcím/městům s podobným záměrem?
Při tvorbě rozpočtu je dobré dostatečně nadimenzovat částku pro stylistickou úpravu textů k jednotlivým cílům a zároveň na pořízení kvalitní zvukové nahrávky s interpretem s příjemným hlasem.
Rizika, překážky a pozitivní okamžiky v procesu realizace
Setkali jste se při realizaci aktivit/projektu s událostí, která je/ho zásadně ovlivnila?
Nesetkali.
Média, propagace
Jakým způsobem probíhala komunikace s médii a jaké byly mediální výstupy?
Využívali jsme obecní měsíčník Novinky, kde jsme upozorňovali na realizovaný projekt. Využili jsme i placené inzerce v MF DNES. Dále byly vytištěny informační bulletiny, které jsou distribuovány do IC v okolí.
Příloha:
Aktéři
Název:
Obec Křižánky
IČO nebo jiný registrační údaj:
00531677
Adresa:
Moravské Křižánky 116; 59202 Křižánky
Web:
http://www.obeckrizanky.cz/
Detailně zpracované dobré praxe