Ústí nad Labem
Znak Ústí nad Labem

Web provozuje NSZM ČR

Ústí nad Labem

Názvy hierarchických úrovní
1. "Oblast"
1.1 "Cíl"

Strategický rámec MAP pro území SO ORP Ústí nad Labem (2019)

Strategický rámec MAP pro území SO ORP Ústí nad Labem (2019)
1.Vstřícný přístup ve vzdělávání a jeho dostupnost pro každého
1.1Otevřenost pedagogických pracovníků ke spolupráci
1.2Podpora individuálního přístupu
1.3Zachování základních a mateřských škol na venkově
2.Dostatek připravených, schopných a aktivních pracovníků ve vzdělávání
2.1Vyhledávání a formování adeptů učitelství
2.2Vzdělávání a motivace pedagogických pracovníků
2.3Dostatek kvalifikovaných dalších pracovníků
2.4Rozvoj digitálních kompetencí učitelů
3.Infrastruktura a prostředí zařízení poskytujících vzdělávání
3.1Příjemné, moderní prostředí
3.2Vybavenost naplňující individuální potřeby všech dětí a žáků
3.3Zkvalitnění úrovně materiálně technické vybavenosti
4.Spolupráce, kvalitní komunikace a zapojení všech subjektů ovlivňujících proces vzdělávání
4.1Schopnost spolupráce a komunikace, provázanost působících subjektů
4.2Systém předávání podnětů a rozvoj komunikace mezi institucemi
5.Podpora gramotností dětí a žáků
5.1Rozvoj čtenářské, matematické a kulturní gramotnosti
5.2Rozvoj jazykové gramotnosti
5.3Rozvoj kompetencí k polytechnickému vzdělávání
6.Rozvoj kompetencí dětí a žáků v oblasti sociálních vztahů
6.1Podpora sociálních dovedností, občanské angažovanosti a dalších klíčových kompetencí dětí a žáků
6.2Prevence sociálně patologických jevů a rozšiřování kompetencí v oblasti mimořádných situací
6.3Vzájemná spolupráce škol a školských zařízení všech stupňů
6.4Podpora kritického myšlení, mediální výchova
6.5Zdravý lokální patriotismus žáků vůči své obci, městu, regionu, zemi
6.6Výchova k toleranci a respektu
7.Podpora rozvoje osobnosti a kariérového poradenství
7.1Podpora podnikavosti, iniciativy a kreativity, podpora environmentálního vzdělávání, výchovy a osvěty
7.2Propracované kariérové poradenství, uplatnění absolventů na trhu práce
8.Zájmové a neformální vzdělávání
8.1Rozvoj všestranné připravenosti dětí a žáků
8.2Rozvoj fyzické kondice dětí a žáků
9.Mezinárodní spolupráce
9.1Rozvoj vzájemné spolupráce se zahraničními partnery
9.2Podpora výchovy dětí a žáků k poznávání a toleranci odlišných životních a kulturních hodnot
TISK
i