☰
Ústí nad Labem
Hlavní web statutárního města
Město v číslech
Dobrá Praxe
Videa
Strategické dokumenty
Terminál pro člena
Portál člena
Další členové
Národní síť Zdravých měst
Ústí nad Labem
Web provozuje
NSZM ČR
Hlavní web statutárního města
Město v číslech
Dobrá Praxe
Videa
Strategické dokumenty
Portál člena NSZM ČR
DATAPLÁN pro člena
Vývoj portálu je financován za podpory Operačního programu Zaměstnanost
Ústí nad Labem
Info
Ke stažení
Zobrazení dokumentu
Vazby
Zobrazení:
Struktura
Detailní
Tabulkové
Sloupcové
Schéma
Názvy hierarchických úrovní
1.
"Oblast"
1.
1
"Cíl"
OBSAH
Strategický rámec MAP pro území SO ORP Ústí nad Labem (2019)
Strategický rámec MAP pro území SO ORP Ústí nad Labem (2019)
1.
Vstřícný přístup ve vzdělávání a jeho dostupnost pro každého
1.1
Otevřenost pedagogických pracovníků ke spolupráci
1.2
Podpora individuálního přístupu
1.3
Zachování základních a mateřských škol na venkově
2.
Dostatek připravených, schopných a aktivních pracovníků ve vzdělávání
2.1
Vyhledávání a formování adeptů učitelství
2.2
Vzdělávání a motivace pedagogických pracovníků
2.3
Dostatek kvalifikovaných dalších pracovníků
2.4
Rozvoj digitálních kompetencí učitelů
3.
Infrastruktura a prostředí zařízení poskytujících vzdělávání
3.1
Příjemné, moderní prostředí
3.2
Vybavenost naplňující individuální potřeby všech dětí a žáků
3.3
Zkvalitnění úrovně materiálně technické vybavenosti
4.
Spolupráce, kvalitní komunikace a zapojení všech subjektů ovlivňujících proces vzdělávání
4.1
Schopnost spolupráce a komunikace, provázanost působících subjektů
4.2
Systém předávání podnětů a rozvoj komunikace mezi institucemi
5.
Podpora gramotností dětí a žáků
5.1
Rozvoj čtenářské, matematické a kulturní gramotnosti
5.2
Rozvoj jazykové gramotnosti
5.3
Rozvoj kompetencí k polytechnickému vzdělávání
6.
Rozvoj kompetencí dětí a žáků v oblasti sociálních vztahů
6.1
Podpora sociálních dovedností, občanské angažovanosti a dalších klíčových kompetencí dětí a žáků
6.2
Prevence sociálně patologických jevů a rozšiřování kompetencí v oblasti mimořádných situací
6.3
Vzájemná spolupráce škol a školských zařízení všech stupňů
6.4
Podpora kritického myšlení, mediální výchova
6.5
Zdravý lokální patriotismus žáků vůči své obci, městu, regionu, zemi
6.6
Výchova k toleranci a respektu
7.
Podpora rozvoje osobnosti a kariérového poradenství
7.1
Podpora podnikavosti, iniciativy a kreativity, podpora environmentálního vzdělávání, výchovy a osvěty
7.2
Propracované kariérové poradenství, uplatnění absolventů na trhu práce
8.
Zájmové a neformální vzdělávání
8.1
Rozvoj všestranné připravenosti dětí a žáků
8.2
Rozvoj fyzické kondice dětí a žáků
9.
Mezinárodní spolupráce
9.1
Rozvoj vzájemné spolupráce se zahraničními partnery
9.2
Podpora výchovy dětí a žáků k poznávání a toleranci odlišných životních a kulturních hodnot
Strategický rámec MAP pro území SO ORP Ústí nad Labem (2019)
1.
Vstřícný přístup ve vzdělávání a jeho dostupnost pro každého
1.1
Otevřenost pedagogických pracovníků ke spolupráci
1.2
Podpora individuálního přístupu
1.3
Zachování základních a mateřských škol na venkově
2.
Dostatek připravených, schopných a aktivních pracovníků ve vzdělávání
2.1
Vyhledávání a formování adeptů učitelství
2.2
Vzdělávání a motivace pedagogických pracovníků
2.3
Dostatek kvalifikovaných dalších pracovníků
2.4
Rozvoj digitálních kompetencí učitelů
3.
Infrastruktura a prostředí zařízení poskytujících vzdělávání
3.1
Příjemné, moderní prostředí
3.2
Vybavenost naplňující individuální potřeby všech dětí a žáků
3.3
Zkvalitnění úrovně materiálně technické vybavenosti
4.
Spolupráce, kvalitní komunikace a zapojení všech subjektů ovlivňujících proces vzdělávání
4.1
Schopnost spolupráce a komunikace, provázanost působících subjektů
4.2
Systém předávání podnětů a rozvoj komunikace mezi institucemi
5.
Podpora gramotností dětí a žáků
5.1
Rozvoj čtenářské, matematické a kulturní gramotnosti
5.2
Rozvoj jazykové gramotnosti
5.3
Rozvoj kompetencí k polytechnickému vzdělávání
6.
Rozvoj kompetencí dětí a žáků v oblasti sociálních vztahů
6.1
Podpora sociálních dovedností, občanské angažovanosti a dalších klíčových kompetencí dětí a žáků
6.2
Prevence sociálně patologických jevů a rozšiřování kompetencí v oblasti mimořádných situací
6.3
Vzájemná spolupráce škol a školských zařízení všech stupňů
6.4
Podpora kritického myšlení, mediální výchova
6.5
Zdravý lokální patriotismus žáků vůči své obci, městu, regionu, zemi
6.6
Výchova k toleranci a respektu
7.
Podpora rozvoje osobnosti a kariérového poradenství
7.1
Podpora podnikavosti, iniciativy a kreativity, podpora environmentálního vzdělávání, výchovy a osvěty
7.2
Propracované kariérové poradenství, uplatnění absolventů na trhu práce
8.
Zájmové a neformální vzdělávání
8.1
Rozvoj všestranné připravenosti dětí a žáků
8.2
Rozvoj fyzické kondice dětí a žáků
9.
Mezinárodní spolupráce
9.1
Rozvoj vzájemné spolupráce se zahraničními partnery
9.2
Podpora výchovy dětí a žáků k poznávání a toleranci odlišných životních a kulturních hodnot
TISK
i