Turnov
Znak Turnov

Web provozuje NSZM ČR
Publicita OPZ-25 aktivity, projekt
Vývoj portálu je financován za podpory Operačního programu Zaměstnanost

Turnov

Názvy hierarchických úrovní
1. "Priorita"
1.1 "Dílčí cíl"

Rozbalit detaily

Strategie rozvoje cestovního ruchu ve městě Turnov 2024-2030

1. Rozvoj produktové nabídky postavené na spolupráci

1.1 Vytvořit pro domácí i zahraniční návštěvníky celoroční konkurenceschopnou turistickou nabídku, která prezentuje Turnov jako srdce Českého ráje. Nabídka je vytvářena na principu partnerství a spolupráce mezi veřejným, soukromým a neziskovým sektorem.

Deskriptory:
XIV. Cestovní ruch
XIV.c propagace a marketing cestovního ruchu

1.2 Vytvořit z Turnova celoročně vyhledávané centrum s ideálními podmínkami pro aktivní dovolenou. Profilovat Turnovsko jako místo se skvělými podmínkami pro pěší turistiku, cykloturistiku, vodní turistiku, koloběžky, tradici horolezectví atd. Touto nabídkou oslovit vedle stávajících návštěvníků i nové cílové skupiny návštěvníků. Zajistit tak prodloužení turistické sezóny.

Deskriptory:
XIV. Cestovní ruch
XIV.c propagace a marketing cestovního ruchu

1.3 Maximálně využit tradici kamenářství a šperkařství při vytváření produktové nabídky zaměřené na zahraničního i domácího návštěvníka. Profilace Turnova jako města drahých kamenů a šperků.

Deskriptory:
XIV.c propagace a marketing cestovního ruchu

1.4 Využít stále se rozšiřující nabídku pro rodiny s dětmi, které jsou během hlavní turistické sezóny nejčastějšími návštěvníky území (Turnovsko, Český ráj). Podpořit další rozvoj této nabídky, včetně filmové turistiky.

Deskriptory:
XIV. Cestovní ruch

1.5 Spolupráce Turnova na vytváření regionální turistické nabídky Český ráj se Sdružením Český ráj, Geopark, o.p.s., a dalšími partnery.

Deskriptory:
XIV. Cestovní ruch

2. Zkvalitnění a rozšíření základní a doplňkové infrastruktury a služeb cestovního ruchu.

2.1 Vytvořit a zkvalitnit služby a infrastrukturu jednotlivých produktových nabídek.

Deskriptory:
III. Podnikání a zahraniční obchod
XIV. Cestovní ruch

2.2 Zlepšit dopravní infrastrukturu (parkoviště, cyklodoprava atd.).

Deskriptory:
XI.k nemotorová doprava
XI.a silniční doprava

2.3 Rozvíjet a zkvalitnit ubytovací a stravovací služby.

Deskriptory:
III. Podnikání a zahraniční obchod

2.4 Zajistit další služby pro návštěvníky, aby se v Turnově cítili jako v „ráji“.

Deskriptory:
XIV.c propagace a marketing cestovního ruchu

3. Zajištění efektivní propagace a prezentace Turnova a Turnovska

3.1 Spoluvytvářet značku Český ráj - přilákání zahraničních i domácích turistů do území.

Deskriptory:
XIV. Cestovní ruch

3.2 Turnov i nadále propagovat jako srdce Českého ráje, jako ideální východisko pro výlety do Českého ráje. Akcentovat propagaci Turnova jako ideálního místa pro trávení aktivní dovolené. Součástí propagace i nadále zůstává slogan Turnov - město drahých kamenů a šperků. Prostřednictvím cílené propagace oslovit stávající i nové návštěvníky.

Deskriptory:
XIV. Cestovní ruch
XIV.c propagace a marketing cestovního ruchu

3.3 Zaměřit propagaci na prodloužení turistické sezóny.

Deskriptory:
XIV. Cestovní ruch
XXI.a tělesná výchova, sport, turistika

3.4 Zajistit pravidelnou komunikaci s médii, partnery, místními obyvateli.

Deskriptory:
XVII.h participace občanů na veřejné správě

4. Rozvoj partnerství a spolupráce a zajištění řízení cestovního ruchu v území

Fungující spolupráce mezi provozovateli turistických cílů, provozovateli služeb cestovního ruchu, RTIC (Města Turnov) a veřejné správy při vytváření turistické nabídky Turnovska včetně její propagace.

Deskriptory:
XIV. Cestovní ruch

4.2 Koordinace rozvoje cestovního ruchu na Turnovsku a její provázanost na management turistického regionu Český ráj.

Deskriptory:
XIV. Cestovní ruch

4.3 Zvýšení zájmu místních obyvatel o cestovní ruch a vytváření kladného vztahu k návštěvníkovi. Využití silného pozitivního patriotismu.

Deskriptory:
XIV. Cestovní ruch
TISK
i