Nový Jičín
Znak Nový Jičín

Web provozuje NSZM ČR
Publicita OPZ-25 aktivity, projekt
Vývoj portálu je financován za podpory Operačního programu Zaměstnanost

Nový Jičín

Názvy hierarchických úrovní
1. "Oblast"
1.1 "Cíl"

Místní akční plán rozvoje vzdělávání Novojičínska (2017)

Místní akční plán rozvoje vzdělávání Novojičínska (2017)
1.Speciální vzdělávací potřeby
1.1Podpora vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami a jejich začlenění do kolektivů dětí bez SVP - zaměření na děti předškolního věku
1.2Podpora vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a jejich začlenění do kolektivů dětí bez SVP - zaměření na žáky v základní škole
1.3Podpora pedagogů zabývajících se inkluzí - podpora hlavně výměny zkušenosti
1.4Podpora nadaných dětí a práce pedagogů s nimi - stanovení forem možné výuky, způsoby vyhledávání těchto dětí jak v MS tak v ZŠ
1.5Podpora implementace legislativních změn a výkladů – podpoření orientace pedagogů v legislativních změnách a jejich výklad, výklad metodických pokynů
2.Čtenářská a jazyková gramotnost
2.1Podpora základních gramotností dětí a žáků v oblastech čtenářské a jazykové gramotnosti
2.2Rozvoj kompetencí dětí a žáků pro aktivní používání cizího jazyka
3.Matematická, finanční a polytechnická gramotnost
3.1Podpora základních gramotností dětí a žáků v oblastech matematické, finanční a polytechnické gramotnosti
3.2Rozvoj finanční gramotnosti Záků prostřednictvím neformálního vzdělávání
3.3Rozvoj polytechnické gramotnosti žáků prostřednictvím neformálního vzdělávání
4.Neformální vzdělávání
4.1Rozvoj osobnosti, kompetencí, zájmu a nadání každého dítěte a žáka a to prostřednictvím zapracování průřezových a volitelných témat do nabídky mimoškolního vzdělání a jejich realizace
4.2Rozvoj jednotlivých kompetencí žáků prostřednictvím neformálního vzdělávání
4.3Podpora nadaných dětí prostřednictvím neformálního vzdělávání
5.Rovné příležitosti
5.1Náplní tohoto cíle je zejména dosažení vzájemného vzdělávání, přenos zkušeností a informací a odborně vedená diskuze o problematice nastavení rovných příležitosti a selektivnosti vzdělávacího systému a uvnitř škol
5.2Řešení přechodů ve vzdělávání (například: MŠ/ZŠ: první a druhý stupeň ZŠ, ZŠ/SŠ, ZŠ/víceletá gymnázia)
6.Ostatní - volitelné
6.1Cíle budou stanoveny dle zvolených ostatních prioritních oblastí, které vyplynou ze zpracování MAP Il a z potřeb daného území
7.Investiční priority
7.1Potvrzení potřebnosti a využitelnosti plánovaných investic do školství v území ORP a jejich soulad se záměry výše uvedených priorit, se záměry zřizovatelů. Investiční priority jsou zjišťovány přímo od ředitelů škol, aktualizovány minimálně 1x za 6 měsíců, je vyžadován souhlas zřizovatele a hodnocena potřebnost investice její soulad s dlouhodobými záměry
TISK
i