☰
Jeseník
Hlavní web města
Dobrá Praxe
Strategické dokumenty
Terminál pro člena
Portál člena
Další členové
Národní síť Zdravých měst
Jeseník
Web provozuje
NSZM ČR
Hlavní web města
Dobrá Praxe
Strategické dokumenty
Portál člena NSZM ČR
DATAPLÁN pro člena
Vývoj portálu je financován za podpory Operačního programu Zaměstnanost
Jeseník
Info
Ke stažení
Zobrazení dokumentu
Vazby
Zobrazení:
Struktura
Detailní
Tabulkové
Sloupcové
Schéma
OBSAH
Strategie rozvoje cestovního ruchu ve městě Jeseník 2025-2030
Strategie rozvoje cestovního ruchu ve městě Jeseník 2025-2030
1.
Iniciovat zkvalitnění využití potenciálu cestovního ruchu ve městě, podpořit kvalitní nabídku služeb cestovního ruchu
1.1
Zkvalitnit nabídku služeb a infrastruktury cestovního ruchu
1.2
Zlepšit kvalitu dopravy
1.3
Rozvíjet cykloturismus
1.4
Podporovat rozvoj služeb v oblasti kultury, sportu a wellness
2.
Nastavit dlouhodobě udržitelný efektivní systém řízení a podpory cestovního ruchu, kooperaci všech zúčastněných subjektů
2.1
Nastavit řízení cestovního ruchu ve městě dle principů destinačního řízení 3K
2.2
Založit Rozvojový fond cestovního ruchu a financovat klíčové projekty
2.3
Spravovat cestovní ruch díky datovým podkladům a ve spolupráci s příslušnými partnery
2.4
Snížit sezónní koncentraci a podpořit podzimní a jarní měsíce
3.
Rozvíjet principy destinačního a městského marketingu a využívat je k rozvoji cestovního ruchu ve městě Jeseník
3.1
Identifikovat nové specifické cílové skupiny návštěvníků, vymezení segmentů
3.2
Iniciovat vznik produktů cestovního ruchu
3.3
Nastavit systém efektivní marketingové komunikace města
Strategie rozvoje cestovního ruchu ve městě Jeseník 2025-2030
1.
Iniciovat zkvalitnění využití potenciálu cestovního ruchu ve městě, podpořit kvalitní nabídku služeb cestovního ruchu
1.1
Zkvalitnit nabídku služeb a infrastruktury cestovního ruchu
1.2
Zlepšit kvalitu dopravy
1.3
Rozvíjet cykloturismus
1.4
Podporovat rozvoj služeb v oblasti kultury, sportu a wellness
2.
Nastavit dlouhodobě udržitelný efektivní systém řízení a podpory cestovního ruchu, kooperaci všech zúčastněných subjektů
2.1
Nastavit řízení cestovního ruchu ve městě dle principů destinačního řízení 3K
2.2
Založit Rozvojový fond cestovního ruchu a financovat klíčové projekty
2.3
Spravovat cestovní ruch díky datovým podkladům a ve spolupráci s příslušnými partnery
2.4
Snížit sezónní koncentraci a podpořit podzimní a jarní měsíce
3.
Rozvíjet principy destinačního a městského marketingu a využívat je k rozvoji cestovního ruchu ve městě Jeseník
3.1
Identifikovat nové specifické cílové skupiny návštěvníků, vymezení segmentů
3.2
Iniciovat vznik produktů cestovního ruchu
3.3
Nastavit systém efektivní marketingové komunikace města
TISK
i