Jeseník
Znak Jeseník

Web provozuje NSZM ČR
Publicita OPZ-25 aktivity, projekt
Vývoj portálu je financován za podpory Operačního programu Zaměstnanost

Jeseník

Rozbalit detaily

Strategie rozvoje cestovního ruchu ve městě Jeseník 2025-2030

1. Iniciovat zkvalitnění využití potenciálu cestovního ruchu ve městě, podpořit kvalitní nabídku služeb cestovního ruchu

1.1 Zkvalitnit nabídku služeb a infrastruktury cestovního ruchu

Deskriptory:
XIV.a infrastruktura cestovního ruchu
XIV.b služby cestovního ruchu

1.2 Zlepšit kvalitu dopravy

Deskriptory:
XI.a silniční doprava
XI.c železniční doprava
XI.h veřejná doprava

1.3 Rozvíjet cykloturismus

Deskriptory:
XI.k nemotorová doprava

1.4 Podporovat rozvoj služeb v oblasti kultury, sportu a wellness

Deskriptory:
XIV.b služby cestovního ruchu
XV.b kulturní památky a umění
XXI.b zájmová činnost a rekreace

2. Nastavit dlouhodobě udržitelný efektivní systém řízení a podpory cestovního ruchu, kooperaci všech zúčastněných subjektů

2.1 Nastavit řízení cestovního ruchu ve městě dle principů destinačního řízení 3K

Deskriptory:
XIV.a infrastruktura cestovního ruchu
XIV.b služby cestovního ruchu
XIV.c propagace a marketing cestovního ruchu

2.2 Založit Rozvojový fond cestovního ruchu a financovat klíčové projekty

Deskriptory:
XIV.a infrastruktura cestovního ruchu
XIX.b rozpočtování a makroekonomika

2.3 Spravovat cestovní ruch díky datovým podkladům a ve spolupráci s příslušnými partnery

Deskriptory:
XIV.a infrastruktura cestovního ruchu

2.4 Snížit sezónní koncentraci a podpořit podzimní a jarní měsíce

Deskriptory:
XIV.c propagace a marketing cestovního ruchu

3. Rozvíjet principy destinačního a městského marketingu a využívat je k rozvoji cestovního ruchu ve městě Jeseník

3.1 Identifikovat nové specifické cílové skupiny návštěvníků, vymezení segmentů

Deskriptory:
XIV.a infrastruktura cestovního ruchu
XIV.b služby cestovního ruchu

3.2 Iniciovat vznik produktů cestovního ruchu

Deskriptory:
XIV.c propagace a marketing cestovního ruchu

3.3 Nastavit systém efektivní marketingové komunikace města

Deskriptory:
XIV.c propagace a marketing cestovního ruchu
TISK
i