| Plán udržitelné městské mobility města Brna - Analýza (2015) |
1. | DOPRAVNÍ MODEL |
1.1 | DOPRAVNÍ NABÍDKA |
1.2 | DOPRAVNÍ POPTÁVKA |
1.3 | VÝSTUPY Z DOPRAVNÍHO MODELU |
2. | CHARAKTERISTIKA POPTÁVKY PO MOBILITĚ |
2.1 | VYMEZENÍ A POPIS ÚZEMÍ, SPÁDOVÉ OBLASTI MĚSTA |
2.2 | INVENTARIZACE DAT NA PODKLADU STATISTICKÝCH OBVODŮ ČSÚ |
2.3 | OBYVATELSTVO, DEMOGRAFICKÁ STRUKTURA (OBYVATELÉ, ZAMĚSTNANCI, STUDENTI – JEJICH ROZMÍSTĚNÍ BĚHEM DNE) |
2.4 | SOCIOEKONOMICKÝ PROFIL ÚZEMÍ, OBLASTÍ |
2.5 | ZAMĚSTNÁNÍ, PODNIKÁNÍ, INVENTARIZACE SLUŽEB |
2.6 | REKREACE A VOLNOČASOVÉ AKTIVITY |
2.7 | MOBILITA, DĚLBA PŘEPRAVNÍ PRÁCE, PRŮMĚRNÁ PŘEPRAVNÍ VZDÁLENOST DLE MÓDŮ DOPRAVY |
2.9 | PŘEPRAVNÍ OBJEMY A UKAZATELE |
2.10 | PŘEPRAVNÍ VZTAHY, VNĚJŠÍ RELACE |
2.11 | IMISNÍ ZATÍŽENÍ MĚSTA ŠKODLIVINAMI EMITOVANÝMI DOPRAVOU |
2.12 | HLUKOVÁ ZÁTĚŽ Z DOPRAVY |
3. | INDIVIDUÁLNÍ AUTOMOBILOVÁ DOPRAVA, POZEMNÍ KOMUNIKACE |
3.1 | STAV SÍTĚ POZEMNÍCH KOMUNIKACÍ |
3.2 | ZÁKLADNÍ KOMUNIKAČNÍ SKELET, DOPRAVNÍ KOSTRA MĚSTA |
3.3 | INTENZITA DOPRAVY, OBSAZENÍ VOZIDEL |
3.4 | VÝKONNOST SKELETU, KAPACITNÍ REZERVY |
3.5 | ORGANIZACE DOPRAVY, DOPRAVNĚ ZKLIDNĚNÉ OBLASTI |
3.6 | SKLADBA A STÁŘÍ VOZOVÉHO PARKU |
3.7 | ZÁVADY A PROBLÉMOVÉ OBLASTI, NEHODOVÉ LOKALITY |
4. | DOPRAVA V KLIDU |
4.1 | STAV INFRASTRUKTURY A TECHNOLOGICKÝCH ZAŘÍZENÍ |
4.2 | OBLASTI REGULACE, NÁSTROJE A ZPŮSOBY |
4.3 | TECHNOLOGIE OBSLUHY P+G, PŘESTUPNÍ TERMINÁLY |
4.4 | BILANCE NABÍDKY, BILANCE UŽIVATELSKÝCH SKUPIN, VYUŽITÍ NABÍDKY |
4.5 | KVALITA DOSTUPNOSTI ÚZEMÍ |
4.6 | ZÁVADY A PROBLÉMOVÉ OBLASTI |
5. | VEŘEJNÁ OSOBNÍ DOPRAVA (VČETNĚ ŽELEZNICE A LODNÍ DOPRAVY NA BRNĚNSKÉ PŘEHRADĚ A VAZEB NA INTEGROVANÉ DOPRAVNÍ SYSTÉMY JIHOMORAVSKÉHO KRAJE) |
5.1 | STAV INFRASTRUKTURY |
5.2 | TECHNOLOGICKÁ ZAŘÍZENÍ A VOZOVÝ PARK |
5.3 | DALŠÍ FORMY TECHNOLOGIE OBSLUHY ÚZEMÍ |
5.4 | DOSAŽITELNOST ZASTÁVEK, KVALITA PĚŠÍCH PŘÍSTUPŮ |
5.5 | PŘEPRAVNÍ VZTAHY A ZATÍŽENÍ SÍTĚ, PŘESTUPNÍ VAZBY |
5.6 | PRODUKTIVITA, VYUŽITÍ NABÍDKY, KAPACITNÍ REZERVY |
5.7 | UKAZATELE KVALITY PŘEPRAVY, DOSTUPNOST ÚZEMÍ |
5.8 | SLUŽBY PRO OSOBY SE SNÍŽENOU SCHOPNOSTÍ POHYBU A ORIENTACE |
5.9 | INTEGRACE OSOBNÍ DOPRAVY, KOORDINACE A HARMONIZACE NABÍDKY |
5.10 | STAV INFRASTRUKTURY A TECHNOLOGICKÝCH ZAŘÍZENÍ PRO LODNÍ DOPRAVU |
5.11 | ROZHODUJÍCÍ PŘEPRAVNÍ ČINNOSTI A SLUŽBY LODNÍ DOPRAVY |
5.12 | ZÁVADY A PROBLÉMOVÉ OBLASTI |
6. | CYKLISTICKÁ DOPRAVA |
6.1 | STAV SÍTĚ CYKLISTICKÝCH KOMUNIKACÍ, VČETNĚ VYBAVENÍ DOPROVODNOU INFRASTRUKTUROU |
6.2 | ZÁKLADNÍ KOSTRA SÍTĚ, VAZBA NA REGIONÁLNÍ A NADREGIONÁLNÍ SÍŤ |
6.3 | KVALITA TRAS, DOSTUPNOST ÚZEMÍ, TECHNOLOGIE OBSLUHY B+G |
6.4 | PŘEPRAVNÍ VZTAHY A INTENZITA CYKLISTICKÉ DOPRAVY |
6.5 | ZÁVADY A PROBLÉMOVÉ OBLASTI, NEHODOVÉ LOKALITY |
7. | PĚŠÍ DOPRAVA |
7.1 | STAV SÍTĚ ZÁKLADNÍCH PĚŠÍCH TRAS, POSOUZENÍ STAVU, ZÁVADY V POHYBU OSOB |
7.2 | PODMÍNKY PRO OSOBY SE SNÍŽENOU SCHOPNOSTÍ POHYBU A ORIENTACE |
7.3 | PĚŠÍ ZÓNY, OBYTNÉ ULICE A ZÓNY |
7.4 | TURISTICKÉ TRASY, VAZBY NA ÚZEMÍ REGIONU |
7.5 | INTENZITA PĚŠÍ DOPRAVY, HODNOCENÍ VZTAHU K SILNIČNÍ DOPRAVĚ |
7.6 | PROBLÉMOVÉ OBLASTI, NEHODOVÉ LOKALITY |
8. | NÁKLADNÍ SILNIČNÍ A ŽELEZNIČNÍ DOPRAVA, KOMBINOVANÁ DOPRAVA |
8.1 | STAV INFRASTRUKTURY A TECHNOLOGICKÝCH ZAŘÍZENÍ |
8.2 | OBJEMY NÁKLADNÍ DOPRAVY, PŘEHLED KOMODIT, HLAVNÍ PŘEPRAVNÍ RELACE |
8.3 | DOTAZNÍKOVÝ PRŮZKUM UŽIVATELŮ NÁKLADNÍ DOPRAVY |
8.4 | ZÁVADY A PROBLÉMOVÉ OBLASTI |
9. | LETECKÁ DOPRAVA |
9.1 | STAV INFRASTRUKTURY A TECHNOLOGICKÝCH ZAŘÍZENÍ |
9.2 | ROZHODUJÍCÍ PŘEPRAVNÍ ČINNOSTI A SLUŽBY |
9.3 | KVALITA DOSTUPNOSTI ÚZEMÍ |
10. | ORGANIZACE A ŘÍZENÍ PROVOZU, INFORMAČNÍ A DOPRAVNĚ TELEMATICKÉ SYSTÉMY |
10.1 | STAV INFRASTRUKTURY A TECHNOLOGICKÝCH ZAŘÍZENÍ |
10.2 | INFORMAČNÍ SYSTÉMY PRO CESTUJÍCÍ VE VEŘEJNÉ DOPRAVĚ |
10.3 | INFORMAČNÍ SYSTÉMY PRO OBČANA POSKYTUJÍCÍ INFORMACE O DOPRAVĚ |
10.4 | DISPEČERSKÁ ŘÍZENÍ V ŘEŠENÉ OBLASTI |
10.5 | ÚČINNOST A PŘÍNOSY SYSTÉMU ŘÍZENÍ |
10.6 | ZÁVADY A PROBLÉMOVÉ OBLASTI |