1. DOPRAVNÍ MODEL |
1.3 VÝSTUPY Z DOPRAVNÍHO MODELU
|
2. CHARAKTERISTIKA POPTÁVKY PO MOBILITĚ |
2.1 VYMEZENÍ A POPIS ÚZEMÍ, SPÁDOVÉ OBLASTI MĚSTA
2.2 INVENTARIZACE DAT NA PODKLADU STATISTICKÝCH OBVODŮ ČSÚ
2.3 OBYVATELSTVO, DEMOGRAFICKÁ STRUKTURA (OBYVATELÉ, ZAMĚSTNANCI, STUDENTI – JEJICH ROZMÍSTĚNÍ BĚHEM DNE)
2.4 SOCIOEKONOMICKÝ PROFIL ÚZEMÍ, OBLASTÍ
2.5 ZAMĚSTNÁNÍ, PODNIKÁNÍ, INVENTARIZACE SLUŽEB
2.6 REKREACE A VOLNOČASOVÉ AKTIVITY
2.7 MOBILITA, DĚLBA PŘEPRAVNÍ PRÁCE, PRŮMĚRNÁ PŘEPRAVNÍ VZDÁLENOST DLE MÓDŮ DOPRAVY
2.9 PŘEPRAVNÍ OBJEMY A UKAZATELE
2.10 PŘEPRAVNÍ VZTAHY, VNĚJŠÍ RELACE
2.11 IMISNÍ ZATÍŽENÍ MĚSTA ŠKODLIVINAMI EMITOVANÝMI DOPRAVOU
2.12 HLUKOVÁ ZÁTĚŽ Z DOPRAVY
|
3. INDIVIDUÁLNÍ AUTOMOBILOVÁ DOPRAVA, POZEMNÍ KOMUNIKACE |
3.1 STAV SÍTĚ POZEMNÍCH KOMUNIKACÍ
3.2 ZÁKLADNÍ KOMUNIKAČNÍ SKELET, DOPRAVNÍ KOSTRA MĚSTA
3.3 INTENZITA DOPRAVY, OBSAZENÍ VOZIDEL
3.4 VÝKONNOST SKELETU, KAPACITNÍ REZERVY
3.5 ORGANIZACE DOPRAVY, DOPRAVNĚ ZKLIDNĚNÉ OBLASTI
3.6 SKLADBA A STÁŘÍ VOZOVÉHO PARKU
3.7 ZÁVADY A PROBLÉMOVÉ OBLASTI, NEHODOVÉ LOKALITY
|
4. DOPRAVA V KLIDU |
4.1 STAV INFRASTRUKTURY A TECHNOLOGICKÝCH ZAŘÍZENÍ
4.2 OBLASTI REGULACE, NÁSTROJE A ZPŮSOBY
4.3 TECHNOLOGIE OBSLUHY P+G, PŘESTUPNÍ TERMINÁLY
4.4 BILANCE NABÍDKY, BILANCE UŽIVATELSKÝCH SKUPIN, VYUŽITÍ NABÍDKY
4.5 KVALITA DOSTUPNOSTI ÚZEMÍ
4.6 ZÁVADY A PROBLÉMOVÉ OBLASTI
|
5. VEŘEJNÁ OSOBNÍ DOPRAVA (VČETNĚ ŽELEZNICE A LODNÍ DOPRAVY NA BRNĚNSKÉ PŘEHRADĚ A VAZEB NA INTEGROVANÉ DOPRAVNÍ SYSTÉMY JIHOMORAVSKÉHO KRAJE) |
5.2 TECHNOLOGICKÁ ZAŘÍZENÍ A VOZOVÝ PARK
5.3 DALŠÍ FORMY TECHNOLOGIE OBSLUHY ÚZEMÍ
5.4 DOSAŽITELNOST ZASTÁVEK, KVALITA PĚŠÍCH PŘÍSTUPŮ
5.5 PŘEPRAVNÍ VZTAHY A ZATÍŽENÍ SÍTĚ, PŘESTUPNÍ VAZBY
5.6 PRODUKTIVITA, VYUŽITÍ NABÍDKY, KAPACITNÍ REZERVY
5.7 UKAZATELE KVALITY PŘEPRAVY, DOSTUPNOST ÚZEMÍ
5.8 SLUŽBY PRO OSOBY SE SNÍŽENOU SCHOPNOSTÍ POHYBU A ORIENTACE
5.9 INTEGRACE OSOBNÍ DOPRAVY, KOORDINACE A HARMONIZACE NABÍDKY
5.10 STAV INFRASTRUKTURY A TECHNOLOGICKÝCH ZAŘÍZENÍ PRO LODNÍ DOPRAVU
5.11 ROZHODUJÍCÍ PŘEPRAVNÍ ČINNOSTI A SLUŽBY LODNÍ DOPRAVY
5.12 ZÁVADY A PROBLÉMOVÉ OBLASTI
|
6. CYKLISTICKÁ DOPRAVA |
6.1 STAV SÍTĚ CYKLISTICKÝCH KOMUNIKACÍ, VČETNĚ VYBAVENÍ DOPROVODNOU INFRASTRUKTUROU
6.2 ZÁKLADNÍ KOSTRA SÍTĚ, VAZBA NA REGIONÁLNÍ A NADREGIONÁLNÍ SÍŤ
6.3 KVALITA TRAS, DOSTUPNOST ÚZEMÍ, TECHNOLOGIE OBSLUHY B+G
6.4 PŘEPRAVNÍ VZTAHY A INTENZITA CYKLISTICKÉ DOPRAVY
6.5 ZÁVADY A PROBLÉMOVÉ OBLASTI, NEHODOVÉ LOKALITY
|
7. PĚŠÍ DOPRAVA |
7.1 STAV SÍTĚ ZÁKLADNÍCH PĚŠÍCH TRAS, POSOUZENÍ STAVU, ZÁVADY V POHYBU OSOB
7.2 PODMÍNKY PRO OSOBY SE SNÍŽENOU SCHOPNOSTÍ POHYBU A ORIENTACE
7.3 PĚŠÍ ZÓNY, OBYTNÉ ULICE A ZÓNY
7.4 TURISTICKÉ TRASY, VAZBY NA ÚZEMÍ REGIONU
7.5 INTENZITA PĚŠÍ DOPRAVY, HODNOCENÍ VZTAHU K SILNIČNÍ DOPRAVĚ
7.6 PROBLÉMOVÉ OBLASTI, NEHODOVÉ LOKALITY
|
8. NÁKLADNÍ SILNIČNÍ A ŽELEZNIČNÍ DOPRAVA, KOMBINOVANÁ DOPRAVA |
8.1 STAV INFRASTRUKTURY A TECHNOLOGICKÝCH ZAŘÍZENÍ
8.2 OBJEMY NÁKLADNÍ DOPRAVY, PŘEHLED KOMODIT, HLAVNÍ PŘEPRAVNÍ RELACE
8.3 DOTAZNÍKOVÝ PRŮZKUM UŽIVATELŮ NÁKLADNÍ DOPRAVY
8.4 ZÁVADY A PROBLÉMOVÉ OBLASTI
|
9. LETECKÁ DOPRAVA |
9.1 STAV INFRASTRUKTURY A TECHNOLOGICKÝCH ZAŘÍZENÍ
9.2 ROZHODUJÍCÍ PŘEPRAVNÍ ČINNOSTI A SLUŽBY
9.3 KVALITA DOSTUPNOSTI ÚZEMÍ
|
10. ORGANIZACE A ŘÍZENÍ PROVOZU, INFORMAČNÍ A DOPRAVNĚ TELEMATICKÉ SYSTÉMY |
10.1 STAV INFRASTRUKTURY A TECHNOLOGICKÝCH ZAŘÍZENÍ
10.2 INFORMAČNÍ SYSTÉMY PRO CESTUJÍCÍ VE VEŘEJNÉ DOPRAVĚ
10.3 INFORMAČNÍ SYSTÉMY PRO OBČANA POSKYTUJÍCÍ INFORMACE O DOPRAVĚ
10.4 DISPEČERSKÁ ŘÍZENÍ V ŘEŠENÉ OBLASTI
10.5 ÚČINNOST A PŘÍNOSY SYSTÉMU ŘÍZENÍ
10.6 ZÁVADY A PROBLÉMOVÉ OBLASTI
|