Znojmo
Znak Znojmo

Web provozuje NSZM ČR
Publicita OPZ-25 aktivity, projekt
Vývoj portálu je financován za podpory Operačního programu Zaměstnanost

Znojmo

Názvy hierarchických úrovní
1. "Prioritní oblast"
1.1 "Dílčí opatření"

Marketingová strategie cestovního ruchu města Znojma 2030 (2020)

Marketingová strategie cestovního ruchu města Znojma 2030 (2020)
1.Podpora nabídky a rozvoj potenciálu cestovního ruchu
1.1Podpora zpřístupnění turistických cílů a mobility návštěvníků
1.2Vytváření podmínek pro rozvoj infrastruktury a služeb cestovního ruchu
2.Destinační management
2.1Rozvoj destinační spolupráce ve městě a okolí
2.2Management zdrojů pro rozvoj cestovního ruchu
3.Marketingová a komunikační strategie cestovního ruchu
3.1Tvorba produktů a témat pro marketing cestovního ruchu
3.2Komunikační strategie cestovního ruchu
TISK
i