☰
Velké Meziříčí
Hlavní web města
Město v číslech
Dobrá Praxe
Videa
Strategické dokumenty
Terminál pro člena
Portál člena
Další členové
Národní síť Zdravých měst
Velké Meziříčí
Web provozuje
NSZM ČR
Hlavní web města
Město v číslech
Dobrá Praxe
Videa
Strategické dokumenty
Portál člena NSZM ČR
DATAPLÁN pro člena
Vývoj portálu je financován za podpory Operačního programu Zaměstnanost
Velké Meziříčí
Info
Ke stažení
Zobrazení dokumentu
Vazby
Zobrazení:
Struktura
Detailní
Tabulkové
Sloupcové
Schéma
Názvy hierarchických úrovní
"Priorita"
1
"Cíl"
OBSAH
Koncepce rozvoje kultury města Velké Meziříčí 2021-2025 s výhledem do roku 2030
Koncepce rozvoje kultury města Velké Meziříčí 2021-2025 s výhledem do roku 2030
1.
Infrastruktura pro kulturu a cestovní ruch
1.1
Vyřešit nedostatečné zázemí pro zřizované instituce
1.2
Vytvořit zázemí pro rozšíření spektra kulturních aktivit s pomocí nevyužitých objektů
2.
Identita města a její prezentace
2.1
Pojmenovat prvky lokální identity
2.2
Zkvalitnit prezentaci místního kulturního dědictví i propagaci současného kulturního a společenského dění
3.
Město nových příležitostí
3.1
Vytvořit podmínky pro aktivity začínajících tvůrců, organizátorů a mladé generace
3.2
Využívat kulturní aktivity jako nástroj vzdělávání a podpory kreativity
4.
Spolupráce a rozvoj zřizované i nezřizované kultury
4.1
Zajistit koncepční rozvoj zřizovaných organizací v souladu s cíli rozvoje města
4.2
Podpořit rozvoj nezřizované kulturní scény a spolupráci aktérů v kultuře
Rozbalit detaily
Koncepce rozvoje kultury města Velké Meziříčí 2021-2025 s výhledem do roku 2030
1.
Infrastruktura pro kulturu a cestovní ruch
1.1
Vyřešit nedostatečné zázemí pro zřizované instituce
Deskriptory:
XIV.a infrastruktura cestovního ruchu
XV.b kulturní památky a umění
1.2
Vytvořit zázemí pro rozšíření spektra kulturních aktivit s pomocí nevyužitých objektů
Deskriptory:
XIV.a infrastruktura cestovního ruchu
XV.b kulturní památky a umění
2.
Identita města a její prezentace
2.1
Pojmenovat prvky lokální identity
Deskriptory:
XV.a kulturní dědictví
XV.c propagace a marketing kultury
2.2
Zkvalitnit prezentaci místního kulturního dědictví i propagaci současného kulturního a společenského dění
Deskriptory:
XV.c propagace a marketing kultury
3.
Město nových příležitostí
3.1
Vytvořit podmínky pro aktivity začínajících tvůrců, organizátorů a mladé generace
Deskriptory:
VI.h další vzdělávání
XV.b kulturní památky a umění
XV.c propagace a marketing kultury
3.2
Využívat kulturní aktivity jako nástroj vzdělávání a podpory kreativity
Deskriptory:
VI.b základní vzdělávání
VI.c střední vzdělávání
XV.b kulturní památky a umění
4.
Spolupráce a rozvoj zřizované i nezřizované kultury
4.1
Zajistit koncepční rozvoj zřizovaných organizací v souladu s cíli rozvoje města
Deskriptory:
XV.b kulturní památky a umění
XV.c propagace a marketing kultury
4.2
Podpořit rozvoj nezřizované kulturní scény a spolupráci aktérů v kultuře
Deskriptory:
XV.b kulturní památky a umění
XV.c propagace a marketing kultury
TISK
i