Třebíč
Znak Třebíč

Web provozuje NSZM ČR
Publicita OPZ-25 aktivity, projekt
Vývoj portálu je financován za podpory Operačního programu Zaměstnanost

Třebíč

Strategický plán rozvoje města Třebíče 2024-2028 [akt. 2023]

Strategický plán rozvoje města Třebíče 2024-2028 [akt. 2023]
A.KVALITA ŽIVOTA
A.1Vytvářet vhodné podmínky pro bytovou výstavbu
A.1.1ZAJISTIT POZEMKY PRO INDIVIDUÁLNÍ BYTOVOU VÝSTAVBU
A.1.2ZAJISTIT POZEMKY PRO HROMADNOU BYTOVOU VÝSTAVBU
A.2Zajišťovat kvalitní veřejnou službu v oblasti školství, zdravotnictví a sociální oblasti
A.2.1AKTIVNÍ SLEDOVÁNÍ A PREDIKCE DEMOGRAFICKÉHO VÝVOJE A REALIZACE ADEKVÁTNÍ REAKCE MĚSTA (VEŘEJNÉ SLUŽBY, ŠKOLSTVÍ)
A.2.2OPRAVY A REKONSTRUKCE INFRASTRUKTURY (ZAŘÍZENÍ) PRO POSKYTOVÁNÍ VEŘEJNÉ SLUŽBY
A.2.3ZAJISTIT REALIZACI STŘEDNĚDOBÉHO PLÁNU ROZVOJE SOCIÁLNÍCH SLUŽEB A SLUŽEB NAVAZUJÍCÍCH V RÁMCI PRINCIPU KOMUNITNÍHO PLÁNOVÁNÍ
A.2.4VYBUDOVAT A REKONSTRUOVAT SOCIÁLNÍ BYDLENÍ
A.2.5VYBUDOVAT CHRÁNĚNÉ BYDLENÍ
A.3Vytvářet vhodné podmínky občanům pro aktivní trávení volného času
A.3.1PROHLOUBIT SPOLUPRÁCI MĚSTA S ORGANIZACEMI ZAJIŠŤUJÍCÍ VOLNOČASOVOU ČINNOST PRO DĚTI I DOSPĚLÉ
A.3.2BUDOVAT NOVOU A REKONSTRUOVAT STÁVAJÍCÍ INFRASTRUKTURU PRO VOLNOČASOVÉ AKTIVITY OBYVATEL MĚSTA
A.3.3UDRŽET VYSOKOU ÚROVEŇ KULTURNÍCH A SPOLEČENSKÝCH AKCÍ
A.4Zlepšovat stav veřejných prostranství a životního prostředí
A.4.1PODPOROVAT EKOLOGICKY ŠETRNOU DOPRAVU
A.4.2REALIZOVAT KONKRÉTNÍ OPATŘENÍ PLÁNU ODPADOVÉHO HOSPODÁŘSTVÍ A TRVALE ZKVALITŇOVAT SYSTÉM NAKLÁDÁNÍ S ODPADY
A.4.3SYSTEMATICKÁ A DLOUHODOBÁ PÉČE O KRAJINNOU A MĚSTSKOU ZELEŇ A VODOHOSPODÁŘSKÉ STAVBY
A.4.4REVITALIZACE VEŘEJNÝCH PROSTRANSTVÍ
A.4.5REGENERACE VEŘEJNÝCH PROSTRANTSVÍ NA SÍDLIŠTÍCH
A.5Vytvářet podmínky pro zajištění bezpečnosti občanů
A.5.1REALIZOVAT PREVENCI SOCIÁLNĚPATOLOGICKÝCH JEVŮ
A.5.2ZAJISTIT TECHNICKÉ A TECHNOLOGICKÉ VYBAVENÍ MĚSTA BEZPEČNOSTNÍMI PRVKY
A.5.3ZAJISTIT DOPRAVNÍ BEZPEČNOST VE MĚSTĚ
B.PODNIKÁNÍ A ZAMĚSTNANOST
B.1Zlepšovat podmínky pro rozvoj podnikání a vznik nových pracovních míst
B.1.1REALIZOVAT INCOMINGOVOU STRATEGII (AKTIVNĚ PODPOROVAT ZAMĚSTNANOST)
B.1.2REALIZACE PRŮMYSLOVÝCH ZÓN
B.2Podporovat udržitelný rozvoj cestovního ruchu a zajistit koordinované řízení rozvoje cestovního ruchu
B.2.1ZAJISTIT KONCEPČNÍ ŘÍZENÍ CESTOVNÍHO RUCHU A JEHO MARKETING
B.2.2PÉČE O STÁVAJÍCÍ A VZNIK NOVÝCH ATRAKTIVIT A PRODUKTŮ CR
B.2.3POSILOVAT KULTURNĚHISTORICKÝ POTENCIÁL MĚSTA
C.VEŘEJNÁ INFRASTRUKTURA
C.1Zajišťovat efektivní péči o majetek města a rozvoj technické infrastruktury (sítě)
C.1.1BUDOVAT A MODERNIZOVAT TECHNICKOU INFRASTRUKTURU
C.1.2NAPLŇOVÁNÍ ENERGETICKÉ KONCEPCE
C.1.3PÉČE O PAMÁTKY NA ÚZEMÍ MĚSTA
C.2Rozvíjet dopravní infrastrukturu
C.2.1AKTIVNĚ PODPOROVAT ZKLIDNĚNÍ DOPRAVY VE MĚSTĚ
C.2.2ZAJISTIT EFEKTIVNÍ DOPRAVNÍ DOSTUPNOST A OBSLUŽNOST V SOULADU S KONCEPCÍ „DOPRAVA V KLIDU“
C.2.3AKTIVNĚ OVLIVŇOVAT PROJEKTY, KTERÉ NEJSOU V REŽII MĚSTA, ALE PRO MĚSTO JSOU DŮLEŽITÉ
C.2.4REALIZOVAT VÝSTAVBU A OPRAVY DOPRAVNÍ INFRASTRUKTURY
D.MANAGEMENT, MARKETING A PR
D.1Posilovat principy moderního řízení, zapojení občanů do správy (Good Governance)
D.1.1PODPOROVAT PRINCIPY OTEVŘENOSTI A ZAPOJENÍ OBČANŮ DO PROCESŮ ŘÍZENÍ MĚSTA
D.1.2AKTIVNĚ PODPOROVAT SPOLUPRÁCI (MIKROREGION, DESTINAČNÍ KANCELÁŘ, PARTNERSKÁ MĚSTA)
D.1.3UDRŽITELNÝ ROZVOJ MĚSTA
D.1.4STRATEGIE ROZVOJE MĚSTSKÉHO ÚŘADU TŘEBÍČ
D.2Rozvíjet marketing a PR města
D.2.1BUDOVÁNÍ IMAGE MĚSTA
D.2.2KOMUNIKAČNÍ STRATEGIE (AGENDA MĚSTA)
TISK
i