Třebíč
Znak Třebíč

Web provozuje NSZM ČR
Publicita OPZ-25 aktivity, projekt
Vývoj portálu je financován za podpory Operačního programu Zaměstnanost

Třebíč

Rozbalit detaily

Strategický plán rozvoje města Třebíče 2020-2023 [akt. 2019]

1. KVALITA ŽIVOTA

1.1 Vytvářet vhodné podmínky pro bytovou výstavbu

Deskriptory:
XVI. Bydlení
1.1.1 ZAJISTIT POZEMKY PRO INDIVIDUÁLNÍ BYTOVOU VÝSTAVBU
1.1.2 ZAJISTIT POZEMKY PRO HROMADNOU BYTOVOU VÝSTAVBU
1.1.3 ZASÍŤOVAT POZEMKY PRO BYTOVOU VÝSTAVBU

1.2 Zajišťovat kvalitní veřejnou službu v oblasti školství, zdravotnictví a sociální oblasti

Deskriptory:
IX. Sociální služby
XIII. Zdravotnictví
VI. Vzdělávání
1.2.1 AKTIVNÍ SLEDOVÁNÍ A PREDIKCE DEMOGRAFICKÉHO VÝVOJE A REALIZACE ADEKVÁTNÍ REAKCE MĚSTA (VEŘEJNÉ SLUŽBY, ŠKOLSTVÍ)
1.2.2 OPRAVY A REKONSTRUKCE INFRASTRUKTURY (ZAŘÍZENÍ) PRO POSKYTOVÁNÍ VEŘEJNÉ SLUŽBY
1.2.3 ZAJISTIT REALIZACI STŘEDNĚDOBÉHO PLÁNU ROZVOJE SOCIÁLNÍCH SLUŽEB A SLUŽEB NAVAZUJÍCÍCH V RÁMCI PRINCIPU KOMUNITNÍHO PLÁNOVÁNÍ
1.2.4 VYTVOŘIT KONCEPCI SOCIÁLNÍ BYTOVÉ POLITIKY MĚSTA
1.2.5 VYBUDOVAT A REKONSTRUOVAT SOCIÁLNÍ BYDLENÍ
1.2.6 VYBUDOVAT CHRÁNĚNÉ BYDLENÍ
1.2.7 VYTVOŘIT KONCEPCI RODINNÉ A SENIORSKÉ POLITIKY

1.3 Vytvářet vhodné podmínky občanům pro aktivní trávení volného času

Deskriptory:
XV. Kultura
1.3.1 PROHLOUBIT SPOLUPRÁCI MĚSTA S ORGANIZACEMI ZAJIŠŤUJÍCÍ VOLNOČASOVOU ČINNOST PRO DĚTI I DOSPĚLÉ
1.3.2 BUDOVAT NOVOU A REKONSTRUOVAT STÁVAJÍCÍ INFRASTRUKTURU PRO VOLNOČASOVÉ AKTIVITY OBYVATEL MĚSTA
1.3.3 UDRŽET VYSOKOU ÚROVEŇ KULTURNÍCH A SPOLEČENSKÝCH AKCÍ

1.4 Zlepšovat stav veřejných prostranství a životního prostředí

Deskriptory:
XII. Životní prostředí
XVII.g územní rozvoj (územní plánování a rozvoj, rozvoj venkova, urbánní rozvoj)
1.4.1 PODPOROVAT EKOLOGICKY ŠETRNOU DOPRAVU
1.4.2 REALIZOVAT KONKRÉTNÍ OPATŘENÍ PLÁNU ODPADOVÉHO HOSPODÁŘSTVÍ A TRVALE ZKVALITŇOVAT SYSTÉM NAKLÁDÁNÍ S ODPADY
1.4.3 SYSTEMATICKÁ A DLOUHODOBÁ PÉČE O KRAJINNOU A MĚSTSKOU ZELEŇ A VODOHOSPODÁŘSKÉ STAVBY
1.4.4 REVITALIZACE VEŘEJNÝCH PROSTRANSTVÍ
1.4.5 REGENERACE VEŘEJNÝCH PROSTRANTSVÍ NA SÍDLIŠTÍCH
1.4.6 VYTVOŘIT KONCEPCI RODINNÉ A SENIORSKÉ POLITIKY

1.5 Vytvářet podmínky pro zajištění bezpečnosti občanů

Deskriptory:
XX.b kriminalita a prevence kriminality
1.5.1 REALIZOVAT PREVENCI SOCIÁLNĚPATOLOGICKÝCH JEVŮ
1.5.2 ZAJISTIT TECHNICKÉ A TECHNOLOGICKÉ VYBAVENÍ MĚSTA BEZPEČNOSTNÍMI PRVKY
1.5.3 ZAJISTIT DOPRAVNÍ BEZPEČNOST VE MĚSTĚ

2. PODNIKÁNÍ A ZAMĚSTNANOST

2.1 Zlepšovat podmínky pro rozvoj podnikání a vznik nových pracovních míst

Deskriptory:
III. Podnikání a zahraniční obchod
VII. Zaměstnanost a trh práce
2.1.1 REALIZOVAT INCOMINGOVOU STRATEGII (AKTIVNĚ PODPOROVAT ZAMĚSTNANOST)
2.1.2 REALIZACE PRŮMYSLOVÝCH ZÓN

2.2 Zvyšovat ekonomickou efektivitu cestovního ruchu

Deskriptory:
XIV. Cestovní ruch
2.2.1 ZAJISTIT KONCEPČNÍ ŘÍZENÍ CESTOVNÍHO RUCHU A JEHO MARKETING
2.2.2 PÉČE O STÁVAJÍCÍ A VZNIK NOVÝCH ATRAKTIVIT A PRODUKTŮ CR
2.2.3 POSILOVAT KULTURNĚHISTORICKÝ POTENCIÁL MĚSTA

3. VEŘEJNÁ INFRASTRUKTURA

3.1 Zajišťovat efektivní péči o majetek města a rozvoj technické infrastruktury (sítě)

Deskriptory:
XVII.f komunální služby a občanská vybavenost (např. veřejné osvětlení, pohřebnictví, výstavba a údržba místních sítí, lokální zásobování teplem)
XVII.g územní rozvoj (územní plánování a rozvoj, rozvoj venkova, urbánní rozvoj)
3.1.1 BUDOVAT A MODERNIZOVAT TECHNICKOU INFRASTRUKTURU
3.1.2 NAPLŇOVÁNÍ ENERGETICKÉ KONCEPCE
3.1.3 PÉČE O PAMÁTKY NA ÚZEMÍ MĚSTA

3.2 Rozvíjet dopravní infrastrukturu

Deskriptory:
XI.a silniční doprava
3.2.1 AKTIVNĚ PODPOROVAT ZKLIDNĚNÍ DOPRAVY VE MĚSTĚ
3.2.2 ZAJISTIT EFEKTIVNÍ DOPRAVNÍ DOSTUPNOST A OBSLUŽNOST V SOULADU S KONCEPCÍ „DOPRAVA V KLIDU“
3.2.3 AKTIVNĚ OVLIVŇOVAT PROJEKTY, KTERÉ NEJSOU V REŽII MĚSTA, ALE PRO MĚSTO JSOU DŮLEŽITÉ
3.2.4 REALIZOVAT VÝSTAVBU A OPRAVY DOPRAVNÍ INFRASTRUKTURY

4. MANAGEMENT, MARKETING A PR

4.1 Posilovat principy moderního řízení, zapojení občanů do správy (Good Governance)

Deskriptory:
V.d eSlužby, aplikace a produkty ICT
XVII.h participace občanů na veřejné správě
XVII.b optimalizace procesů ve veřejné správě
4.1.1 PODPOROVAT PRINCIPY OTEVŘENOSTI A ZAPOJENÍ OBČANŮ DO PROCESŮ ŘÍZENÍ MĚSTA
4.1.2 AKTIVNĚ PODPOROVAT SPOLUPRÁCI (MIKROREGION, DESTINAČNÍ KANCELÁŘ, PARTNERSKÁ MĚSTA)
4.1.3 UDRŽITELNÝ ROZVOJ MĚSTA
4.1.4 STRATEGIE ROZVOJE MĚSTSKÉHO ÚŘADU TŘEBÍČ

4.2 Rozvíjet marketing a PR města

Deskriptory:
XII.g omezování hluku a vibrací
4.2.1 MARKETINGOVÁ STRATEGIE (IMAGE MĚSTA)
4.2.2 KOMUNIKAČNÍ STRATEGIE (AGENDA MĚSTA)
4.2.3 PROJEKT MĚSTO JSME MY
TISK
i