hlavní město PRAHA
Znak hlavní město PRAHA

Web provozuje NSZM ČR
Publicita OPZ-25 aktivity, projekt
Vývoj portálu je financován za podpory Operačního programu Zaměstnanost

hlavní město PRAHA

Názvy hierarchických úrovní
1. "Prioritní oblast"
1.1 "Oblast podpory"
1.1.1 "Opatření"

Strategie podpory alternativních pohonů v hl. m. Praze do roku 2030

Strategie podpory alternativních pohonů v hl. m. Praze do roku 2030
1.Individuální mobilita osob
1.1Taxi a spolujízda
1.1.1Zavedení regulace pohonu vozidel taxi
1.1.2Snížení uhlíkové stopy taxi na Letišti Praha
1.2Sdílení automobilů
1.2.1Zavedení parkovacího oprávnění pro sdílená bezemisní vozidla
1.2.2Zavedení zvýhodněných podmínek dlouhodobého stání sdílených bezemisních vozidel
1.3Mobilita jako služba
1.3.1Služby mobility v datové platformě
1.3.2Vytvoření intermodálního plánovače trasy
2.Služby hromadné obsluhy území
2.1City logistika
2.1.1Zapojení zásobovacích míst do systému ZPS
2.1.2Regulace vjezdu pro zásobování pomocí fyzických zábran v ulicích
2.2Městské služby
2.2.1Určení vozového parku pro alternativní pohony
2.2.2Elektromobily pro městské organizace
2.3Veřejná doprava
2.3.1Vytvoření koncepce využití alternativních paliv v podmínkách Dopravního podniku hl. m. Prahy.
3.Infrastruktura
3.1Infrastruktura CNG / LNG
3.1.1Posouzení nejvhodnějších opatření pro efektivní provoz kalové koncovky Ústřední čistírny odpadních vod.
3.1.2Posouzení vhodné budoucí koncepce Zařízení pro energetické využití odpadu (ZEVO).
3.2Vodíkové plnící stanice
- oblast je ponechána v působnosti státu a tudíž pro ni nejsou navržena žádná opatření
3.3Dobíjecí infrastruktura
3.3.1Vytvoření zásad pro zřizování dobíjecí infrastruktury
3.3.2Fast-track projekt podpory rozvoje dobíjecí infrastruktury v Praze
3.3.3Aktualizace Pražských stavebních předpisů
3.3.4Vytvoření generelu rozvoje dobíjecí infrastruktury v hl. m. Praze do roku 2030
3.3.5Rozvoj dobíjení z veřejného osvětlení
4.Ekonomické regulace dopravy
4.1Pobídky v parkování
4.1.1Zavedení zvýhodněného parkovacího oprávnění do zón placeného stání pro nízkoemisní vozidla
4.1.2Úprava technický předpisů pro uzavřené garáže
4.2Pobídky v mobilitě
4.2.1Vytvoření mýtného systému
4.3Finanční pobídky
- oblast je ponechána v působnosti státu a tudíž pro ni nejsou navržena žádná opatření
TISK
i