Koncepce rozvoje základních a mateřských škol v městské části Praha 12 (2009)
1. Cíle koncepce školství
1.1 Sledovat veškeré legislativní změny ve školství
1.2 Spolupracovat s Českou školní inspekcí při vyhodnocování jednotlivých inspekčních zpráv
1.3 Zachovat funkci nezávislého interního auditora podřízeného přímo řediteli škol (finanční prostředky v neinvestičním příspěvku základních a mateřských škol)
1.4 Analyzovat školní vzdělávací programy v základních a mateřských školách jednou za dva roky
1.5 Podporovat preventivní programy v základních a mateřských školách (rozpočet městské části, jiné alternativní zdroje)
1.6 Analyzovat preventivní programy jednou za dva roky v základních a mateřských školách (prevence sociálně patologických jevů, prevence kriminality)
1.7 Analyzovat volnočasové aktivity jednou za dva roky
1.8 Podporovat vzdělávání pedagogických pracovníků v městské části (rozpočet městské části, jiné alternativní zdroje)
1.9 Podporovat zahraniční spolupráci (cesty do zahraničí)
1.10 Každoročně plánovat a vyhodnocovat kombinovaný způsob oprav
1.11 Pokračovat v plánování větších investic a dalších investičních výhledů do školských budov
1.12 Dále pokračovat v rekonstrukci školních jídelen
1.13 Sledovat možnost čerpání finančních prostředků z jiných alternativních zdrojů (školní budovy, hřiště)
1.14 Pravidelně sledovat odborem školství, kultury a vzdělávání čerpání finančních normativů, plnění spotřebních košů, pestrost jídelních lístků
1.15 Pokračovat ve vyhodnocování kapacity základních a mateřských škol a plně využít kapacity volné
1.16 Sledovat doplňkovou činnost v základních a mateřských školách (pokles finančních prostředků v doplňkové činnosti škol)
1.17 Sledovat uzavřené nájemní smlouvy uzavřené na dobu určitou, a to vzhledem ke kapacitě škol
1.18 Od roku 2010 vyhodnocovat výpovědi velkých smluv na dobu neurčitou, a to vzhledem ke kapacitě škol
1.19 Vyhodnocovat všechny nové menší pronájmy nebytových prostor v základních či mateřských školách, a to vzhledem k jejich kapacitě
1.20 Neuzavírat velké smluvní vztahy v nebytových prostorech základních a mateřských škol, a to vzhledem k jejich kapacitě
1.21 Pokračovat ve sledování příjmů a nákladů jednotlivých škol (případné zvyšování nákladů v kapitole školství – příprava rozpočtu)
1.22 Sledovat, zda ubytovny pro pedagogické pracovníky plně pokrývají požadovanou kapacitu
1.23 Důsledně dbát na vymahatelnost smluv v ubytovacích prostorech (školnických bytech, přístřeších ve školských objektech, bytovém ubytování ve školském objektu Angelovova)