☰
Ostrava
Hlavní web statutárního města
Město v číslech
Dobrá Praxe
Videa
Strategické dokumenty
Terminál pro člena
Portál člena
Další členové
Národní síť Zdravých měst
Ostrava
Web provozuje
NSZM ČR
Hlavní web statutárního města
Město v číslech
Dobrá Praxe
Videa
Strategické dokumenty
Portál člena NSZM ČR
DATAPLÁN pro člena
Vývoj portálu je financován za podpory Operačního programu Zaměstnanost
Ostrava
Info
Ke stažení
Zobrazení dokumentu
Vazby
Zobrazení:
Struktura
Detailní
Tabulkové
Sloupcové
Schéma
OBSAH
Marketingová strategie rozvoje cestovního ruchu Ostrava (2010)
Marketingová strategie rozvoje cestovního ruchu Ostrava (2010)
1.
Cíle strategie cestovního ruchu
1.1
Vytvoření spektra konkurenceschopných produktů cestovního ruchu na národní i nadnárodní úrovni
1.2
Zvýšení účinnosti a kvality marketingu cestovního ruchu
1.3
Zvýšení organizovanosti a kooperace v nabídce služeb a atraktivit cestovního ruchu
Marketingová strategie rozvoje cestovního ruchu Ostrava (2010)
1.
Cíle strategie cestovního ruchu
1.1
Vytvoření spektra konkurenceschopných produktů cestovního ruchu na národní i nadnárodní úrovni
1.2
Zvýšení účinnosti a kvality marketingu cestovního ruchu
1.3
Zvýšení organizovanosti a kooperace v nabídce služeb a atraktivit cestovního ruchu
TISK
i