☰
Ostrava
Hlavní web statutárního města
Město v číslech
Dobrá Praxe
Videa
Strategické dokumenty
Terminál pro člena
Portál člena
Další členové
Národní síť Zdravých měst
Ostrava
Web provozuje
NSZM ČR
Hlavní web statutárního města
Město v číslech
Dobrá Praxe
Videa
Strategické dokumenty
Portál člena NSZM ČR
DATAPLÁN pro člena
Vývoj portálu je financován za podpory Operačního programu Zaměstnanost
Ostrava
Info
Ke stažení
Zobrazení dokumentu
Vazby
Zobrazení:
Struktura
Detailní
Tabulkové
Sloupcové
Schéma
Názvy hierarchických úrovní
1.
"Oblast"
1.
1
"Cíl"
OBSAH
Integrovaný plán mobility Ostrava (2014)
Integrovaný plán mobility Ostrava (2014)
1.
Zlepšení mobility a dostupnosti
1.1
Podpora zvýšení kvality hromadné dopravy
1.2
Rozvoj a podpora cyklistiky a pěší dopravy
1.3
Zlepšení dopravní dostupnosti
2.
Zvýšení bezpečnosti
2.1
Zvýšení bezpečnosti všech účastníků dopravního provozu
2.2
Zvýšení bezpečí cestujících v prostředcích hromadné dopravy
2.3
Zvýšení bezpečí v specifických místech a negativně vnímaných lokalitách
2.4
Zvýšení dohledu nad dodržováním pravidel dopravního provozu
3.
Zvýšení kvality života a snížení dopadů na životní prostředí
3.1
Ekologizace dopravy
3.2
Aplikace inteligentního urbanizmu a dopravního plánování
3.3
Minimalizace dopadů hluku z dopravy na obyvatele
3.4
Rozvoj bezbariérovosti
3.5
Ochrana klidových zón před vlivem intenzivní dopravy
4.
Zvýšení efektivity dopravního systému, optimalizace využití
4.1
Minimalizace kongescí a časových ztrát
4.2
Efektivní a motivační parkovací politika
4.3
Zvýšení efektivity využívání individuální dopravy (podpora spolujízdy a sdílení vozidel)
4.4
Zajištění kvality projektové a předprojektové přípravy
Integrovaný plán mobility Ostrava (2014)
1.
Zlepšení mobility a dostupnosti
1.1
Podpora zvýšení kvality hromadné dopravy
1.2
Rozvoj a podpora cyklistiky a pěší dopravy
1.3
Zlepšení dopravní dostupnosti
2.
Zvýšení bezpečnosti
2.1
Zvýšení bezpečnosti všech účastníků dopravního provozu
2.2
Zvýšení bezpečí cestujících v prostředcích hromadné dopravy
2.3
Zvýšení bezpečí v specifických místech a negativně vnímaných lokalitách
2.4
Zvýšení dohledu nad dodržováním pravidel dopravního provozu
3.
Zvýšení kvality života a snížení dopadů na životní prostředí
3.1
Ekologizace dopravy
3.2
Aplikace inteligentního urbanizmu a dopravního plánování
3.3
Minimalizace dopadů hluku z dopravy na obyvatele
3.4
Rozvoj bezbariérovosti
3.5
Ochrana klidových zón před vlivem intenzivní dopravy
4.
Zvýšení efektivity dopravního systému, optimalizace využití
4.1
Minimalizace kongescí a časových ztrát
4.2
Efektivní a motivační parkovací politika
4.3
Zvýšení efektivity využívání individuální dopravy (podpora spolujízdy a sdílení vozidel)
4.4
Zajištění kvality projektové a předprojektové přípravy
TISK
i