| Strategický rámec MAP v ORP Mladá Boleslav (2019) |
1. | KVALITNÍ VZDĚLÁNÍ, ZNALOSTI A DOVEDNOSTI |
1.1 | Otevřenost vzdělání změnám |
1.2 | Zvýšení a prohloubení úrovně dovedností předčíselných představ a kvality čtenářské pregramotnosti a logopedické prevence |
1.3 | Zvýšení a prohloubení úrovně a kvality čtenářské, a matematické gramotnosti modernizací výuky |
1.4 | Větší pestrost forem a metod vzdělávání na školách a dalších institucích |
1.5 | Zvýšení úrovně počítačové gramotnosti modernizací výuky |
1.6 | Úspěch pro každého žáka |
1.7 | Zkvalitňovat nabídku různorodých mimoškolních zájmových aktivit pro děti a žáky navazujících na vyučovací proces |
2. | KOMUNIKATIVNÍ A SPOLUPRACUJÍCÍ PROSTŘEDÍ VZDĚLÁVÁNÍ |
2.1 | Funkční model komunikace a spolupráce všech aktérů v oblasti řízení a spolupráce škol v obci s rozšířenou působností |
2.2 | Dostatek prostoru a forem pro vzájemné setkávání,výměnu zkušeností |
2.3 | Funkční a efektivní spolupráce zřizovatelů, škol, rodičů, školských poradenských zařízení a nestátních neziskových organizací |
2.4 | Funkční spolupráce v oblasti odborné pedagogické činnosti |
2.5 | Lepší spolupráce státních a nestátních vzdělávacích zařízení |
3. | SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ - INKLUZE |
3.1 | Organizace výuky v souladu s přiznanými podpůrnými opatřeními a legislativou |
3.2 | Individuální přístup k žákům |
3.3 | Nižší počet dětí ve třídách |
3.4 | Práce s nadanými dětmi - žáky, dětmi cizinců a dětmi - žáky SVP (Školní vzdělávací program) |
3.5 | Dostupnost potřebných profesí ve školství |
4. | KOMPETENCE ŠKOLY A KVALITA PEDAGOGA |
4.1 | Rozvíjení kompetencí a přijetí odpovědnosti |
4.2 | Větší účast mužů ve všech formách vzdělávání |
4.3 | Zvyšování kvality vzdělávání a rozvoj týmové spolupráce ve školách |
4.4 | Vzdělávání uskutečňují připravení, schopní a aktivní pedagogové |
4.5 | Vytvoření konzultačního centra jako podporu a pomoc pedagogům |
4.6 | Vytvoření právní poradny pro podporu pedagogů |
5. | PROSTŘEDÍ PRO VZDĚLÁVÁNÍ DĚTÍ A ŽÁKŮ |
5.1 | Dostatečné kapacity vč. doprovodné infrastruktury (družiny, kuchyně a jídelny) |
5.2 | Bezbariérové prostředí |
5.3 | Tvůrčí zázemí pro mimoškolní vzdělávání a výchovu |
5.4 | Modernizace budov škol s důrazem na budování odborných učeben a technologických celků |
5.5 | Zvýšení podílu žáků a rodičů na vytváření pozitivního a přátelského prostředí školy |
5.6 | Vybudování vhodných sportovišť pro výuku tělesné výchovy |
5.7 | Vybudování venkovních učeben |