1. KVALITNÍ VZDĚLÁNÍ, ZNALOSTI A DOVEDNOSTI |
1.1 Otevřenost vzdělání změnám
1.2 Zvýšení a prohloubení úrovně dovedností předčíselných představ a kvality čtenářské pregramotnosti a logopedické prevence
1.3 Zvýšení a prohloubení úrovně a kvality čtenářské a matematické gramotnosti modernizací výuky
1.4 Větší pestrost forem a metod vzdělávání na školách a dalších institucích
1.5 Zvýšení úrovně počítačové gramotnosti výuky
1.6 Úspěch pro každého žáka
1.7 Zkvalitnění nabídky různorodých mimoškolních zájmových aktivit pro děti a žáky navazujících na vyučovací proces
|
2. KOMUNIKATIVNÍ A SPOLUPRACUJÍCÍ PROSTŘEDÍ VZDĚLÁVÁNÍ |
2.1 Funkční model komunikace a spolupráce všech aktérů v oblasti řízení a spolupráce škol v ORP
2.2 Dostatek prostoru a forem pro vzájemné setkávání, výměnu zkušeností
2.3 Funkční a efektivní spolupráce zřizovatelů, škol, rodičů, školských poradenských zařízení a nestátních neziskových organizací
2.4 Funkční spolupráce v oblasti odborné pedagogické činnosti
2.5 Lepší spolupráce státních a nestátních vzdělávacích zařízení
|
3. SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ – INKLUZE |
3.1 Organizace výuky v souladu s přiznanými podpůrnými opatřeními a legislativou
3.2 Individuální přístup k žákům
3.3 Nižší počet dětí ve třídách
3.4 Práce s nadanými dětmi-žáky, dětmi cizinců a dětmi-žáky SVP (Školní vzdělávací program)
3.5 Dostupnost potřebných profesí ve školství
|
4. KOMPETENCE ŠKOLY A KVALITA PEDAGOGA |
4.1 Rozvíjení kompetencí a přijetí odpovědnosti
4.2 Větší účast mužů ve všech formách vzdělávání
4.3 Zvyšovat kvalitu vzdělávání a rozvoj týmové spolupráce ve školách
4.4 Vzdělávání uskutečňují připravení, schopní a aktivní pedagogové
4.5 Vytvoření konzultačního centra jako podporu a pomoc pedagogům
4.6 Vytvoření právní poradny pro podporu pedagogů
|
5. PROSTŘEDÍ PRO VZDĚLÁVÁNÍ DĚTÍ A ŽÁKŮ |
5.1 Dostatečné kapacity vč. doprovodné infrastruktury (družiny, kuchyně a jídelny)
5.2 Bezbariérové prostředí
5.3 Tvůrčí zázemí pro mimoškolní vzdělávání a výchovu
5.4 Modernizace budov škol s důrazem na budování odborných učeben a technologických celků
5.5 Zvýšení podílu žáků a rodičů na vytváření pozitivního a přátelského prostředí školy
5.6 Vybudování vhodných sportovišť pro výuku TV
5.7 Vybudování venkovních učeben
|