MAS Opavsko
Znak MAS Opavsko

Web provozuje NSZM ČR
Publicita OPZ-25 aktivity, projekt
Vývoj portálu je financován za podpory Operačního programu Zaměstnanost

MAS Opavsko

Názvy hierarchických úrovní
1. "Priorita"
1.1 "Cíl"

Strategický rámec MAP Opavsko do roku 2023

Strategický rámec MAP Opavsko do roku 2023
1.Rozvoj předškolního vzdělávání jako předpoklad celoživotního učení na Opavsku
1.1Pro úspěšnější vstup 6 letých dětí do základních škol dochází k efektivnější a systematičtější spolupráci pedagogů mateřských škol, základních škol, rodičů a pracovníků poradenských zařízení s cílem usnadnit a připravit dítě na povinné vzdělávání. Mateřské školy budou vybaveny moderními didaktickými pomůckami včetně informačních technologií
1.2Vytvoření systému péče o nadané děti včetně investiční podpory mateřských škol
1.3Mateřské školy na Opavsku jsou formou investic do úprav objektů a pořízením odpovídajícího zařízení připraveny na přijímání dvouletých dětí a nabídnou bezpečné prostředí pro kvalitní výchovně vzdělávací proces
2.Rozvoj základního vzdělávání na Opavsku
2.1Prostřednictvím pořízení vhodného vybavení a investic do úprav objektů nabízí základní školy na Opavsku důstojné a bezpečné prostředí pro kvalitní vzdělávací proces
2.2Pro úspěšný vzdělávací proces žáků na Opavsku existují dostatečné odborné kapacity, lidé zainteresovaní v tomto procesu si udržují přehled o nových poznatcích a metodách, spolupráce mezi rodiči, školou a zřizovateli se prohlubuje
2.3Žáci základních škol na Opavsku efektivně, kontinuálně a systematicky rozvíjejí svůj individuální potenciál a potřebné kompetence v preferovaných oblastech vzdělávání
3.Společné vzdělávání na Opavsku
3.1Prostřednictvím cílené podpory bezproblémového přechodu dětí z mateřských na základní školy dochází k podstatnému snížení odkladů školní docházky na území Opavska
3.2Posílením inkluzivní role základních škol a organizací působících ve vzdělávání na Opavsku se snižuje počet žáků ohrožených školním neúspěchem
3.3Prostřednictvím společných aktivit školek, škol, dalších aktérů a rodičů dochází k vytvoření prostředí pro vzájemnou komunikaci, motivaci, spolupráci a sdílení zkušeností
4.Rozvoj odborného vzdělávání na Opavsku
4.1Děti a žáci na Opavsku jsou podnikaví a iniciativní
4.2Rozvojem kompetencí dětí a žáků v polytechnickém vzdělávání se zvyšuje zájem o další studium technických oborů na Opavsku
4.3Na Opavsku je zaveden kvalitní jednotný systém kariérního poradenství
4.4Rozvojem digitálních kompetencí dětí a žáků disponují žáci ZŠ v roce 2023 kvalitním znalostním potenciálem v této oblasti
TISK
i