Kopřivnice
Znak Kopřivnice

Web provozuje NSZM ČR

Kopřivnice

Strategie rozvoje cestovního ruchu v Kopřivnici 2006-2010

Strategie rozvoje cestovního ruchu v Kopřivnici 2006-2010
A.NABÍDKA PRODUKTŮ A PROGRAMŮ
A.1Trvalé posilování atraktivity současných turistických produktů
A.2Propojování produktů a dalších služeb a vznik produktových balíčků
A.3Monitorování návštěvnosti atraktivit a zájmu o produktové balíčky
A.4Podpora akcí a doprovodných programů k zatraktivnění turistických produktů a oživení centra města, a to především během letních prázdnin
B.INFRASTRUKTURA
B.1Podpora zlepšení dopravní dostupnosti a vzájemné propojení s okolními atraktivitami, včetně speciálních forem dopravy
B.2Zajištění dostatečné kapacity parkovacích ploch u turistických atraktivit
B.3Podpora budování městských cyklostezek včetně mobiliáře a jejich napojení na stávající cyklotrasy a cykloturistické trasy
B.4Zkvalitnění a rozšíření doprovodných služeb pro cykloturistiku
B.5Údržba a rozšiřování lyžařských běžeckých tras v Kopřivnici a okolí
B.6Podpora vzniku nových certifikovaných ubytovacích zařízení, především s větší kapacitou a vyššího standardu, vhodných pro ubytování rodin s dětmi
B.7Iniciovat certifikaci stávajících ubytovacích zařízení
B.8Podpora zvyšování úrovně stravovacích zařízení a vzniku nových stylových zařízení s místními specialitami
B.9Zkvalitnění turisticky využívaných vodních ploch a souvisejících služeb
B.10Zajištění fungování a dlouhodobého využití lyžařského areálu
C.MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE
C.1Zlepšení image města jako turistické destinace pomocí kampaní v mediích, dopravních prostředcích apod.
C.2Propagace města jako turistické destinace pomocí výstav, prezentací a prostředků přímého marketingu
C.3Komplexní naplnění a aktualizace turistického webu Lašské brány a jeho zviditelnění na internetu
C.4Propagace a aktualizace informací na cizích turistických serverech
C.5Pravidelná aktualizace a rozšiřování databáze kontaktů IC na podnikatelské subjekty
C.6Pravidelný dotisk stávajících a tvorba nových propagačních materiálů dle aktuální potřeby
C.7Rozmístění propagačních materiálů na turistické atrakce, do ubytovacích a stravovacích zařízení ve městě a okolí a další frekventovaná místa jako jsou čerpací stanice při vjezdech do města
C.8Důraznější propagace kulturních a společenských akcí konaných ve městě, a to jak v samotném městě, tak v regionu
C.9Zlepšení a rekonstrukce vnitřního a vnějšího orientačního a informačního systému ve městě, zvlášť s důrazem na expozice RMK
C.10Zlepšení situace v souvislosti s prodejem suvenýrů a upomínkových předmětů s kopřivnickou tématikou
D.SPOLUPRÁCE S OBCEMI A PODNIKATELI
D.1Prohloubení spolupráce obcí Lašské brány, zřízení a pravidelné jednání pracovní skupiny
D.2Využití členství v jednotlivých sdruženích cestovního ruchu a spolupráce s Valašským královstvím, Destinačním managementem Moravsko-Slezským a podobnými subjekty
D.3Prohloubení spolupráce s podnikateli v cestovním ruchu
D.4Informovat podnikatele o možnostech certifikace v oblasti cestovního ruchu
D.5Informovat podnikatele v cestovním ruchu o možnostech získání dotací z různých veřejných zdrojů
D.6Školení a vzdělávání pracovníků v cestovním ruchu směřující ke zvýšení jejich profesionality
D.7Pravidelný sběr a vyhodnocování statistik návštěvnosti turistických atraktivit, využívání turistických atraktivit apod.
D.8Při vytváření akčních plánů úzce komunikovat s veřejností k zajištění jejich podpory
TISK
i