A. Vybudování technických sítí |
A.1 Vybudování kanalizace v obci. Alternativou k tomuto řešení je vybudování ČOV a bioplynové stanice, ve které by odpad byl použit k výrobě bioplynu
A.2 Oprava místních komunikací
A.3 Vybudování a oprava chodníků
A.4 Rekonstrukce veřejného osvětlení
|
B. Podpora kvalitního trávení volného času |
B.1 Vybudování ploch pro sport a rekreaci dle návrhů územního plánu
B.2 Vybudování posilovny v kulturním zařízení
B.3 Zajištění vhodných prostor pro klubovou a zájmovou činnost, podpora mimoškolních aktivit dětí a mládeže
B.4 Nalezení nových prostor pro místní knihovnu
B.5 Podpora stávajících místních tradic, zavádění nových, podpora zdravého patriotismu
|
C. Revitalizace budov v majetku obce |
C.1 Regenerace ploch památkově chráněného areálu zámku a hospodářského dvora
C.2 Revitalizace bývalého výzkumného ústavu
C.3 Ukončení provozu skládky a její revitalizaci na fotovoltaickou elektrárnu
C.4 Rekonstrukce budovy bývalé fary
C.5 Rekonstrukce budovy restaurace Slavie
C.6 Rekonstrukce kulturního domu
C.7 Vybudování kamerového systému v obci
|
D. Zlepšení informovanosti obyvatel |
D.1 Rozšíření možností veřejně přístupného internetu, kursy počítačové gramotnosti pro žáky MŠ, ZŠ a pro seniory
D.2 Vybudování bezdrátového rozhlasu v obci
D.3 Průběžná aktualizace webových stránek obce, zavedení místního časopisu
D.4 Vytvoření databáze zájemců o zasílání novinek z obecního úřadu prostřednictvím e-mailů
D.5 Lepší kvalita komunikace občanů s úřady samosprávy prostřednictvím systému Virtuos
|
E. Rozvoj školství a podpora dětí a mládeže |
E.1 Revitalizace základní školy a školního dvora pro volnočasové aktivity
E.2 Zlepšení vybavenosti základní školy a vybudování specializovaných učeben
E.3 Podpora aktivit EVVO, jazykových a počítačových dovedností žáků MŠ a ZŠ
E.4 Zvýšení kapacity školy v návaznosti na budoucí rozvoj obce
|
F. Zlepšení životního prostředí v obci |
F.1 Obnova zelených ploch, včetně výsadeb dřevin
F.2 Ukončení provozu skládky
F.4 Podpora environmentálního vzdělávání, výchovy a osvěty
|