Hodonín
Znak Hodonín

Web provozuje NSZM ČR
Publicita OPZ-25 aktivity, projekt
Vývoj portálu je financován za podpory Operačního programu Zaměstnanost

Hodonín

Názvy hierarchických úrovní
1. "Oblast"
1.1 "Cíl"

Koncepce dopravy města Hodonín (2013)

zobrazit:   oblast   cil   skupinu   aktivitu

1. Cíle koncepce dopravy

1.1 Posílení podmínek pro vyšší využití ekologicky šetrných forem dopravy pro každodenní vnitroměstské přepravní vztahy - podpora a zkvalitnění prostorově provázané sítě pěších a cyklistických stezek v koordinaci s vnitroměstskými zdroji a cíli a s vazbou na okolní obce - nové investice s cílem zvýšení bezpečnosti, komfortu a vyšší využitelnosti pro každodenní cesty

1.2 Integrace připravované přeložky silnice I/51 s obchvatem města do městských relací a racionalizace jeho stavby vhodnou etapizací s návazností na radiální vnitroměstské osy

1.3 Postupné částečné zklidnění centra města od zbytné průjezdné automobilové dopravy a její přesun do okrajových prostorů města; přerozdělení dopravní zátěže, modifikace současného diametrálního systému s malým polookruhem kolem centra na tvar více se blížící okružně radiálnímu systému

1.4 Humanizaci průtahových komunikací v centrální části města - zkvalitnění podmínek pro chodce a cyklisty, posílení městské obchodně - společenské a pobytové funkce ulice s doplněním potřebné vybavenosti, mobiliáře a zeleně

1.5 Zkvalitnění přístupu, vnitřní obsluhy a provázanosti obytného území sídliště Jihovýchod pro automobilovou a cyklistickou dopravu

1.6 Postupná přestavba vybraných místních komunikací v obytných územích na obytné zóny, případně zónu 30 s využitím stavebně architektonických prvků a opatření, odpovídající dané funkční skupině (C, D1) - uplatňování novodobých prvků pro usměrnění a zklidnění dopravy

1.7 Vytvoření dopravně organizačních podmínek pro usměrnění dopravy na vjezdech a výjezdech v prostoru OC Cukrovar

1.8 Důraz na vhodnou koncepci dopravní sítě pro napojení a obsluhu navrhované volnočasové lokality Východ a rozvojové lokality pro bydlení Na Pískách motorovou a nemotorovou dopravou

1.9 Koncepční řešení systému parkování ve městě včetně nových vhodných ploch a intenzifikace stávajících ploch parkování po obvodě vnitřního města; podpora systému P+R, P+G, K+G s vhodným zapojením do komunikačního systému města

TISK
i