3.3.1.15 seznámení žáků nižšího stupně vzdělávání s prostředím vyššího stupně vzdělávání s využitím přírodovědných a technických soutěží
3.4.1.14 exkurze pro pedagogy MŠ, ZŠ, koordinátory EVVO
3.3.1.3 Podpora přechodu mezi stupni vzdělávání
4.2.1.1 Inkluze v praxi - rozvoj potenciálu pedagogů a asistentů pedagoga
4.2.1.11 Inkluze v praxi - sdílení praktických zkušeností z implementace a dalšího využití pedagogických dokumentů
4.2.1.12 Inkluze v praxi - sdílení pedagogických zkušeností s rodiči
4.2.1.13 Inkluze v praxi - rozvoj potenciálu nadaných dětí
5.2.1.1 Vzdělávání a informační akce - setkávání pedagogů MŠ, ZŠ, rodičů, organizací a dalších aktérů v oblasti vzdělávání
1.2 Rozvoj nových forem spolupráce
1.2.1
3.4.1.2 Povolání pro život
3.4.1.1 Mobilní technohrátky pro MŠ a ZŠ v ORP Chrudim
3.3.1.3 Podpora přechodu mezi stupni vzdělávání
3.4.1.3 Podpora přírodovědného vzdělávání a environmentálního přístupu
4.2.1.1 Inkluze v praxi - rozvoj potenciálu pedagogů a asistentů pedagoga
4.2.1.11 Inkluze v praxi - sdílení praktických zkušeností z implementace a dalšího využití pedagogických dokumentů
4.2.1.12 Inkluze v praxi - sdílení pedagogických zkušeností s rodiči
4.2.1.13 Inkluze v praxi - rozvoj potenciálu nadaných dětí
5.2.1.1 Vzdělávání a informační akce - setkávání pedagogů MŠ, ZŠ, rodičů, organizací a dalších aktérů v oblasti vzdělávání
4.2.1.2 Vzdělávání a informační akce - II
3.4.1.6 Vzdělávání a informační akce - III
4.2.1.3 Vzdělávání a informační akce - IV
4.2.1.4 Vzdělávání a informační akce - V
4.2.1.5 Vzdělávání a informační akce - VI
4.2.1.6 Vzdělávání a informační akce - VII
4.2.1.7 Vzdělávání a informační akce - VIII
4.2.1.8 Vzdělávání a informační akce - IX
4.2.1.9 Vzdělávání a informační akce - X
3.3.1.15 seznámení žáků nižšího stupně vzdělávání s prostředím vyššího stupně vzdělávání s využitím přírodovědných a technických soutěží
3.4.1.15 exkurze do vzdělávacích zahrad na území Národního geoparku Železné hory
3.4.1.16 bajky v zahradách a čtení v zahradách
2. Rozvoj potenciálu pedagogických pracovníků, dalších pracovníků působících ve vzdělávání, výchově a expertů
2.1 Prohlubování znalostí v oblasti jejich odborné specializace
2.1.1
3.4.1.1 Mobilní technohrátky pro MŠ a ZŠ v ORP Chrudim
5.2.1.1 Vzdělávání a informační akce - setkávání pedagogů MŠ, ZŠ, rodičů, organizací a dalších aktérů v oblasti vzdělávání
3.4.1.14 exkurze pro pedagogy MŠ, ZŠ, koordinátory EVVO
3.4.1.15 exkurze do vzdělávacích zahrad na území Národního geoparku Železné hory
3.4.1.16 bajky v zahradách a čtení v zahradách
3.4.1.6 Vzdělávání a informační akce - III
3.3.1.3 Podpora přechodu mezi stupni vzdělávání
3.4.1.3 Podpora přírodovědného vzdělávání a environmentálního přístupu
2.2 Vzdělávání v nových trendech a moderních postupech v oblasti pedagogiky a souvisejících oblastech s ohledem na požadavky typu dítěte a žáka (učební typ, volba vhodného učebního stylu atd.)
2.2.1
4.2.1.1 Inkluze v praxi - rozvoj potenciálu pedagogů a asistentů pedagoga
3.4.1.6 Vzdělávání a informační akce - III
4.2.1.5 Vzdělávání a informační akce - VI
4.2.1.6 Vzdělávání a informační akce - VII
4.2.1.7 Vzdělávání a informační akce - VIII
4.2.1.8 Vzdělávání a informační akce - IX
4.2.1.9 Vzdělávání a informační akce - X
5.2.1.1 Vzdělávání a informační akce - setkávání pedagogů MŠ, ZŠ, rodičů, organizací a dalších aktérů v oblasti vzdělávání
4.2.1.11 Inkluze v praxi - sdílení praktických zkušeností z implementace a dalšího využití pedagogických dokumentů
4.2.1.12 Inkluze v praxi - sdílení pedagogických zkušeností s rodiči
4.2.1.13 Inkluze v praxi - rozvoj potenciálu nadaných dětí
2.3 Rozvoj znalostí a zkušeností pedagogických pracovníků, expertů a dalších pracovníků působících ve vzdělávání a výchově v oblasti kreativity a podnikavosti
2.3.1
3.4.1.6 Vzdělávání a informační akce - III
5.2.1.1 Vzdělávání a informační akce - setkávání pedagogů MŠ, ZŠ, rodičů, organizací a dalších aktérů v oblasti vzdělávání
2.4 Osobnostní rozvoj pedagogických pracovníků, expertů a dalších pracovníků působících ve vzdělávání a výchově
2.4.1
3.4.1.6 Vzdělávání a informační akce - III
5.2.1.1 Vzdělávání a informační akce - setkávání pedagogů MŠ, ZŠ, rodičů, organizací a dalších aktérů v oblasti vzdělávání
3. Rozvoj potenciálu dětí, žáků a účastníků vzdělávání
3.1 Zavedení nástrojů identifikace osobnostních a vzdělávacích předpokladů a aplikace získaných výstupů v praxi
3.1.1
4.2.1.1 Inkluze v praxi - rozvoj potenciálu pedagogů a asistentů pedagoga
4.2.1.11 Inkluze v praxi - sdílení praktických zkušeností z implementace a dalšího využití pedagogických dokumentů
4.2.1.12 Inkluze v praxi - sdílení pedagogických zkušeností s rodiči
4.2.1.13 Inkluze v praxi - rozvoj potenciálu nadaných dětí
5.2.1.1 Vzdělávání a informační akce - setkávání pedagogů MŠ, ZŠ, rodičů, organizací a dalších aktérů v oblasti vzdělávání
4.2.1.2 Vzdělávání a informační akce - II
3.4.1.6 Vzdělávání a informační akce - III
4.2.1.3 Vzdělávání a informační akce - IV
4.2.1.4 Vzdělávání a informační akce - V
4.2.1.5 Vzdělávání a informační akce - VI
4.2.1.6 Vzdělávání a informační akce - VII
4.2.1.7 Vzdělávání a informační akce - VIII
4.2.1.8 Vzdělávání a informační akce - IX
4.2.1.9 Vzdělávání a informační akce - X
3.2 Podpora motivace ke vzdělávání, osobnostnímu růstu a pozitivnímu přístupu k životu
3.2.1
3.4.1.1 Mobilní technohrátky pro MŠ a ZŠ v ORP Chrudim
3.4.1.2 Povolání pro život
3.3.1.3 Podpora přechodu mezi stupni vzdělávání
3.4.1.3 Podpora přírodovědného vzdělávání a environmentálního přístupu
4.2.1.1 Inkluze v praxi - rozvoj potenciálu pedagogů a asistentů pedagoga
4.2.1.11 Inkluze v praxi - sdílení praktických zkušeností z implementace a dalšího využití pedagogických dokumentů
4.2.1.12 Inkluze v praxi - sdílení pedagogických zkušeností s rodiči
4.2.1.13 Inkluze v praxi - rozvoj potenciálu nadaných dětí
5.2.1.1 Vzdělávání a informační akce - setkávání pedagogů MŠ, ZŠ, rodičů, organizací a dalších aktérů v oblasti vzdělávání
4.2.1.2 Vzdělávání a informační akce - II
3.4.1.6 Vzdělávání a informační akce - III
4.2.1.3 Vzdělávání a informační akce - IV
4.2.1.4 Vzdělávání a informační akce - V
4.2.1.5 Vzdělávání a informační akce - VI
4.2.1.6 Vzdělávání a informační akce - VII
4.2.1.7 Vzdělávání a informační akce - VIII
4.2.1.8 Vzdělávání a informační akce - IX
4.2.1.9 Vzdělávání a informační akce - X
3.3.1.15 seznámení žáků nižšího stupně vzdělávání s prostředím vyššího stupně vzdělávání s využitím přírodovědných a technických soutěží
3.4.1.14 exkurze pro pedagogy MŠ, ZŠ, koordinátory EVVO
3.4.1.15 exkurze do vzdělávacích zahrad na území Národního geoparku Železné hory
3.4.1.16 bajky v zahradách a čtení v zahradách
3.3 Zvyšování kvality vzdělávání
3.3.1
3.4.1.1 Mobilní technohrátky pro MŠ a ZŠ v ORP Chrudim
3.4.1.2 Povolání pro život
3.3.1.3 Podpora přechodu mezi stupni vzdělávání
3.4.1.3 Podpora přírodovědného vzdělávání a environmentálního přístupu
5.2.1.1 Vzdělávání a informační akce - setkávání pedagogů MŠ, ZŠ, rodičů, organizací a dalších aktérů v oblasti vzdělávání
4.2.1.2 Vzdělávání a informační akce - II
3.4.1.6 Vzdělávání a informační akce - III
4.2.1.3 Vzdělávání a informační akce - IV
4.2.1.4 Vzdělávání a informační akce - V
4.2.1.5 Vzdělávání a informační akce - VI
4.2.1.6 Vzdělávání a informační akce - VII
4.2.1.7 Vzdělávání a informační akce - VIII
4.2.1.8 Vzdělávání a informační akce - IX
4.2.1.9 Vzdělávání a informační akce - X
3.3.1.15 seznámení žáků nižšího stupně vzdělávání s prostředím vyššího stupně vzdělávání s využitím přírodovědných a technických soutěží
3.4.1.14 exkurze pro pedagogy MŠ, ZŠ, koordinátory EVVO
3.4.1.15 exkurze do vzdělávacích zahrad na území Národního geoparku Železné hory
3.4.1.16 bajky v zahradách a čtení v zahradách
3.4 Rozvoj znalostí a dovedností dětí, žáků a účastníků vzdělávání v oblasti kreativity a podnikavosti
3.4.1
3.4.1.1 Mobilní technohrátky pro MŠ a ZŠ v ORP Chrudim
3.4.1.2 Povolání pro život
3.4.1.3 Podpora přírodovědného vzdělávání a environmentálního přístupu
5.2.1.1 Vzdělávání a informační akce - setkávání pedagogů MŠ, ZŠ, rodičů, organizací a dalších aktérů v oblasti vzdělávání
4.2.1.2 Vzdělávání a informační akce - II
3.4.1.6 Vzdělávání a informační akce - III
4.2.1.3 Vzdělávání a informační akce - IV
4.2.1.4 Vzdělávání a informační akce - V
4.2.1.5 Vzdělávání a informační akce - VI
4.2.1.6 Vzdělávání a informační akce - VII
4.2.1.7 Vzdělávání a informační akce - VIII
4.2.1.8 Vzdělávání a informační akce - IX
4.2.1.9 Vzdělávání a informační akce - X
3.4.1.14 exkurze pro pedagogy MŠ, ZŠ, koordinátory EVVO
3.4.1.15 exkurze do vzdělávacích zahrad na území Národního geoparku Železné hory
3.4.1.16 bajky v zahradách a čtení v zahradách
4. Využití potenciálu rodičů, zřizovatelů a ostatních relevantních subjektů
4.1 Zvýšení motivace a způsobů zapojení do problematiky vzdělávání a výchovy
4.1.1
4.2.1.1 Inkluze v praxi - rozvoj potenciálu pedagogů a asistentů pedagoga
4.2.1.4 Vzdělávání a informační akce - V
4.2.1.5 Vzdělávání a informační akce - VI
4.2.1.6 Vzdělávání a informační akce - VII
4.2.1.7 Vzdělávání a informační akce - VIII
4.2.1.8 Vzdělávání a informační akce - IX
4.2.1.9 Vzdělávání a informační akce - X
5.2.1.1 Vzdělávání a informační akce - setkávání pedagogů MŠ, ZŠ, rodičů, organizací a dalších aktérů v oblasti vzdělávání
4.2.1.2 Vzdělávání a informační akce - II
4.2.1.3 Vzdělávání a informační akce - IV
4.2.1.11 Inkluze v praxi - sdílení praktických zkušeností z implementace a dalšího využití pedagogických dokumentů
4.2.1.12 Inkluze v praxi - sdílení pedagogických zkušeností s rodiči
4.2.1.13 Inkluze v praxi - rozvoj potenciálu nadaných dětí
4.2 Vytváření podnětného prostředí
4.2.1
4.2.1.1 Inkluze v praxi - rozvoj potenciálu pedagogů a asistentů pedagoga
4.2.1.2 Vzdělávání a informační akce - II
4.2.1.3 Vzdělávání a informační akce - IV
4.2.1.4 Vzdělávání a informační akce - V
4.2.1.5 Vzdělávání a informační akce - VI
4.2.1.6 Vzdělávání a informační akce - VII
4.2.1.7 Vzdělávání a informační akce - VIII
4.2.1.8 Vzdělávání a informační akce - IX
4.2.1.9 Vzdělávání a informační akce - X
5.2.1.1 Vzdělávání a informační akce - setkávání pedagogů MŠ, ZŠ, rodičů, organizací a dalších aktérů v oblasti vzdělávání
4.2.1.11 Inkluze v praxi - sdílení praktických zkušeností z implementace a dalšího využití pedagogických dokumentů
4.2.1.12 Inkluze v praxi - sdílení pedagogických zkušeností s rodiči
4.2.1.13 Inkluze v praxi - rozvoj potenciálu nadaných dětí
5. Rozvoj infrastruktury
5.1 Zlepšení stavu budov a venkovních prostor
5.1.1
5.2.1.1 Vzdělávání a informační akce - setkávání pedagogů MŠ, ZŠ, rodičů, organizací a dalších aktérů v oblasti vzdělávání
5.2 Moderní vybavení podporující kreativní rozvoj potenciálu účastníků vzdělávání a pružně reagující na nové potřeby společnosti
5.2.1
5.2.1.1 Vzdělávání a informační akce - setkávání pedagogů MŠ, ZŠ, rodičů, organizací a dalších aktérů v oblasti vzdělávání