částka
jednotka
1. Cíle koncepce cestovního ruchu
1.1 Zajistit efektivní systém řízení a koordinace aktivit
1.1.1 Podporovat stávající systém řízení a koordinace aktivit v oblasti cestovního ruchu
1.1.2 Využití fundraisingu pro zajištění aktivit v oblasti cestovního ruchu
1.1.3 Koordinovat kulturní akce napříč různými organizátory (sdílený kalendář akcí)
1.1.4 Pravidelná setkávání organizátorů akcí a aktivit relevantních pro cestovní ruch
1.2 Realizovat kvalitní marketingové a propagační aktivity
1.2.1 Vybrat a schválit nezaměnitelnou značku města s vizuálním stylem a promítnout je do propagace města a produktů (logo, motto, jednotný vizuální styl)
1.2.2 Propagovat Chrudim prioritně jako město spojené s loutkářstvím, které je v UNESCO
1.2.3 Využít nové atraktivní formy propagace (videa k šíření na sociálních sítích apod.)
1.2.4 Vydávat a distribuovat propagační a informační materiály, publikace o městě, včetně cizojazyčných mutací
1.2.5 Aktualizovat webové stránky města s ohledem na nový vizuální styl města včetně propojení na jiné internetové portály
1.2.6 Propagovat město jako významnou součást zájmové oblasti Chrudimsko-Hlinecko, regionu Východní Čechy i České republiky, spolupracovat s obcemi a subjekty uvnitř těchto oblastí i organizacemi na vyšším stupni hierarchie (Chrudimsko-Hlinecko, z.s., Destinační společnost Východní Čechy, CzechTourism)
1.2.7 Spolupracovat s cestovními kancelářemi i incomingovými společnostmi
1.2.8 Oslovit návštěvníky v místě jejich prvního kontaktu s městem (příjezdy, nádraží, …) i na exponovaných místech (nákupní centra, …) – cedule, díla upozorňující na zajímavosti města apod.
1.2.9 Podporovat společnou propagaci subjektů v rámci cestovního ruchu (např. Chrudimské kulturní léto, Město tří muzeí apod.)
1.3 Zlepšit dopravní situaci ve městě
1.3.1 Podporovat vybudování parkovacího domu
1.3.2 Usilovat o dokončení celkového obchvatu města
1.3.3 Usilovat o dokončení celkové modernizace autobusového nádraží (soukromý dopravce)
1.3.4 Usilovat o zklidnění dopravy na náměstí a v historickém centru města
1.3.5 Udržovat kvalitní informační a navigační systém ve městě
1.3.6 Modernizovat stávající a budovat nové cyklostezky/pruhy pro cyklisty přímo ve městě
1.4 Využití potenciálu Resselova náměstí pro oživení centra města
1.4.1 Sjednotit vizuální styl náměstí
1.4.2 Vysadit novou zeleň na náměstí
1.4.3 Zkvalitnit mobiliář fixní i mobilní
1.4.4 Využít volné prostranství balustrády
1.5 Rozvíjet infrastrukturu cestovního ruchu v oblasti atraktivit a památek
1.5.1 Podporovat a rozvíjet stávající projekty v oblasti atraktivit a památek
Průběžně obměňovat expozici barokního umění v Muzeu barokních soch a Klášterních zahradách
350000
1.5.2 Připravit nové projekty v oblasti atraktivit a památek
Instalovat další loutky v rámci projektu ,,Za loutkami do Chrudimě“
150000
Vytvoření virtuální slevové karty (aplikace) do chrudimských muzeí s nabídkou dalším subjektům (služby významné pro cestovní ruch)
15000
Bašta Prachárna - stavební úpravy a zatraktivnění interiéru
3476044
Detail financování
Studie využití staré radnice (Resselovo nám. čp. 1)
150000
Realizace expozice ve staré radnici (Resselovo nám. čp. 1)
2000000
1.5.3 Obnovovat stávající památky i veřejná prostranství (např. z Programu regenerace MPZ)
Dotačně na území MPZ podporovat rekonstrukce památkově nechráněných objektů a obnovu/pořizování vkusných vývěsních štítů a reklamních značení
800000