| Strategický plán města Český Brod do roku 2022 (2007) [akt. 2011] |
1. | VZHLED MĚSTA, ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ, ZELEŇ |
1.1 | Veřejná prostranství a veřejné budovy |
1.2 | Vzhled města |
1.3 | Inženýrské sítě |
1.3.1 | Vybudovat nové a vyměnit a opravit stávající technicky nevyhovující kanalizace |
1.3.2 | Zajistit maximální a kvalitní připojení nemovitostí a domácností na kanalizaci |
1.3.3 | Zajistit čištění veškerých odpadních vod |
1.3.4 | Vybudovat nové a vyměnit a opravit stávající technicky nevyhovující vodovodní sítě |
1.3.5 | Zajistit maximální a kvalitní připojení nemovitostí a domácností na vodovodní sítě |
1.3.6 | Zajistit zdroje vody a akumulaci zásob (vodojemy) |
1.3.7 | Efektivně využívat vodohospodářský majetek i pro okolní obce (napojení na městský vodovod a kanalizační systém) |
1.3.8 | Zabezpečit inženýrské sítě na rozvojových plochách města |
1.3.9 | Dokončit zemní kabelizaci rozvodů (elektro, telekomunikací, veřejné osvětlení ad.) |
1.4 | Napojení na krajinu a prostupnost krajiny |
1.4.1 | Udržovat a zakládat biokoridory |
1.4.2 | Obnovit a udržovat zeleň podél komunikací a cest, vodních toků a ploch, mezí a další |
1.4.3 | Revitalizovat vodní toky a plochy |
1.4.4 | Zajistit prostupnost krajiny |
1.5 | Odpadové hospodářství |
1.5.1 | Funkčně a efektivně třídit, případně využívat odpady vč. bio-odpadů |
1.5.2 | Optimalizovat počet míst a četnost svozů tříděného odpadu |
1.5.3 | Rozšířit třídění na bio-odpad a kartony |
1.5.4 | Evidovat a likvidovat černé skládky na katastru města |
1.5.5 | Vybudovat funkční sběrný dvůr v souladu s potřebami likvidace širokého spektra odpadů vč. nebezpečných |
1.6 | Zdravé životní prostředí |
1.6.1 | Specifikovat rizikové faktory, které ohrožují ŽP a zdraví obyvatel ve městě a okolí (hluk, prašnost, emise ad.) |
| Učíme se udržitelnému rozvoji
|
1.6.2 | Redukovat rizikové faktory, které ohrožují ŽP a zdraví obyvatel ve městě a okolí (hluk, prašnost, emise ad.) |
1.6.3 | Vytvořit Koncepci ochrany ŽP |
1.6.4 | Využívat alternativní energetické zdroje pro veřejné budovy |
1.6.5 | Snížit energetickou náročnost veřejných budov |
1.6.6 | Snížit vytápění nevhodnými palivy a materiály |
2. | PODNIKÁNÍ, ZAMĚSTNANOST, SLUŽBY |
2.1 | Služby a obchody |
2.1.1 | Provést průzkum žádaných služeb a obchodů včetně sortimentu a otevírací doby mezi obyvatelstvem, podnikateli a návštěvníky ve městě |
2.1.2 | Přispět k zajištění nejžádanějších služeb dle průzkumu |
2.1.3 | Přispět ke koordinaci rozmanitosti obchodů a vhodné otevírací doby |
2.1.4 | Zajistit služby pro rodiče na rodičovské dovolené |
2.1.5 | Iniciovat vznik půjčovny kol a sportovních potřeb |
2.2 | Plochy a prostory pro podnikání |
2.2.1 | Vymezit v Územním plánu plochy pro podnikání |
2.2.2 | Provést pasport prostorů vhodných pro podnikání |
2.2.3 | Využít brownfieldů pro podnikání |
2.3 | Spolupráce a informace |
2.3.1 | Zajistit informovanost a propagaci poskytovaných služeb, obchodů a produktů ve městě a okolí |
2.3.2 | Založit podnikatelské fórum pro spolupráci podnikatelských a dalších subjektů (vč. škol) pro rozvoj podnikání ve městě a okolí |
2.3.3 | Realizovat slavnosti ovoce / jablek / jarmarky (ve spolupráci s podnikateli, sadaři a dalšími) |
2.3.4 | Zapojit místní podnikatele do akcí ve městě |
2.3.5 | Realizovat pravidelné městské trhy se zaměřením na místní produkty |
3. | DOPRAVA |
3.1 | Silniční motorová doprava |
3.1.1 | Vybudovat záchytná parkoviště v okolí centra – P+R (u nádraží a dalších místech) |
3.1.2 | Řešit parkování pro rezidenty v rámci celého města, s ohledem na ochranu životního prostředí |
3.1.3 | Zamezit nočnímu a dlouhodobému parkování nákladních vozidel na veřejných komunikacích |
3.1.4 | Dobudovat vnitřní okruh plynule průjezdný |
3.1.5 | Zamezit tranzitní dopravě přes centrum města při zachování vjezdu do centra pro zásobování, nakupování, bydlení a veřejnou dopravu |
3.1.6 | Vybudovat obchvat města ve směru J-S a ve směru V-Z napojením na silnici I/12 pomocí mimoúrovňových křižovatek. |
3.1.7 | Na základě seznamu kolizních míst v motorové i nemotorové dopravě řešit tato místa |
3.1.8 | Zamezit tranzitu těžkých nákladních vozidel přes město |
3.1.9 | Zajistit průběžnou údržbu a opravu související dopravní infrastruktury (komunikace, osvětlení ad.) |
3.2 | Veřejná doprava |
3.2.1 | Vybudovat komplexní, funkční terminál veřejné dopravy |
3.2.2 | Stanovit a aplikovat standardy kvality autobusových zastávek |
3.2.3 | Zajistit dostatečně hustou kapacitně vyhovující a navazující síť spojů ve městě a regionu |
3.2.4 | Zajistit bezbariérovost nástupišť a dopravních prostředků veřejné dopravy |
3.2.5 | Zajistit průběžnou údržbu a opravu související dopravní infrastruktury (komunikace, osvětlení ad.) |
3.3 | Nemotorová doprava |
3.3.1 | Zpracovat pasport dopravních bariér ve městě |
3.3.2 | Realizovat odstranění bariér v pořadí dle závažnosti vč. řešení rozdělení města železniční tratí |
3.3.3 | Vybudovat bezbariérové chodníky a přechody pro chodce |
3.3.4 | Vybudovat provázanou síť cyklotras a cyklostezek ve městě a okolí (přednostně podél Šembery) |
3.3.5 | Vybudovat stezky pro další nemotorovou dopravu |
3.3.6 | Napojit nemotorovou dopravu na dopravní terminál |
3.3.7 | Vybudovat infrastrukturu pro nemotorovou dopravu |
3.3.8 | Vybudovat terminál B+R (bike + ride - úschovna jízdních kol) v rámci dopravního terminálu |
3.3.9 | Hledat nová další moderní řešení pro rozšíření nemotorové dopravy |
3.3.10 | Preferovat oddělení cyklistické a další nemotorové dopravy včetně pěší dopravy |
3.3.11 | Zajistit průběžnou údržbu a opravu související dopravní infrastruktury (komunikace, osvětlení ad.) |
4. | BYDLENÍ |
4.1 | Rozvoj individuálního bydlení (rodinné domy) a bytové výstavby |
4.1.1 | Zpracovat jasnou Politiku podpory a rozvoje bydlení města ČB včetně studie potřeb sociálního/ podporovaného/ účelového (kantoři, lékaři ad.) bydlení a při respektování potřeb zdravého kvalitního bydlení |
4.1.2 | Realizovat Politiku podpory a rozvoje bydlení v ČB |
4.2 | Kapacita technické infrastruktury |
4.2.1 | Zpracovat, případně aktualizovat generely stavu technické infrastruktury v návaznosti na rozvoj bydlení |
4.2.2 | Zpracovat Akční plány ve spolupráci se správci sítí technické infrastruktury |
4.2.3 | Realizovat Akční plány ve spolupráci se správci sítí technické infrastruktury |
4.3 | Kapacita sociální infrastruktury – občanská vybavenost |
4.3.1 | Zpracovat analýzu potřeb občanské vybavenosti |
4.3.2 | Na základě analýzy zpracovat Akční plány týkající se jednotlivých typů občanské vybavenosti |
4.3.3 | Realizovat Akční plány občanské vybavenosti |
4.4 | Spolupráce se subjekty podílejícími se na bydlení |
4.4.1 | Zahájit spolupráci s majiteli pozemků v rozvojových zónách a s podnikatelskými subjekty zajišťujícími bydlení (včetně finančních ústavů) a nalézt společná řešení pro rozvoj bydlení v ČB |
4.4.2 | Stanovit společná řešení na základě Politiky podpory a rozvoje bydlení města ČB a realizovat je |
4.5 | Informovanost |
4.5.1 | Vytvořit informační centrum pro rozvoj bydlení v ČB |
4.5.2 | Zajistit informovanost o možnostech bydlení v ČB ve spolupráci s relevantními subjekty |
4.5.3 | Vytvořit image města jako výhodného místa pro bydlení |
5. | ZDRAVOTNICTVÍ A SOCIÁLNÍ SLUŽBY |
5.1 | Zdravotnictví |
5.1.1 | Obnovit lékařskou pohotovost pro děti a dorost a dospělé |
5.1.2 | Zajistit dostatečný počet praktických lékařů o Počet odchylek pro děti a dorost a dospělé |
5.1.3 | Zajistit dostupnost odborných lékařských služeb |
5.1.4 | Zajistit bezbariérovost zdravotnických zařízení |
5.1.5 | Podporovat spolupráci mezi poskytovateli ambulantní péče s cílem zajistit dostatečně ambulantní péči ve městě |
5.2 | Sociální služby |
5.2.1 | Rozšířit prostorové a zajistit materiální vybavení a personální zajištění pro poskytování všech sociálních služeb |
5.2.2 | Zpracovat a realizovat Komunitní plán sociálních služeb |
5.2.3 | Zajistit odlehčovací služby dle potřeb klientů a jejich rodin |
5.2.4 | Vybudovat centra pro denní péči pro všechny cílové skupiny včetně poradenství |
5.2.5 | Zapojit proškolené dobrovolníky do sociálních služeb |
5.2.6 | Spolupracovat při zajištění sociálního bydlení pro jednotlivé cílové skupiny (dům z pečovatelskou službou, azylový dům pro matky s dětmi, podporované bydlení, bydlení pro osoby bez přístřeší a pro sociálně slabé rodiny a jednotlivce) |
5.2.7 | Zavést a rozšířit terénní služby pro jednotlivé cílové skupiny |
5.3 | Vzdělávání, prevence a poradenství |
5.3.1 | Vybudovat a provozovat vzdělávací středisko pro celoživotní vzdělávání v sociálních a zdravotních službách včetně osvětové činnosti pro jednotlivé cílové skupiny |
5.3.2 | Zajistit průběžné vzdělávání pracovníků sociálních a zdravotních služeb |
5.3.3 | Vybudovat dobrovolnické centrum a zajistit vzdělávání dobrovolníků |
5.3.4 | Provádět osvětovou činnost pro širokou veřejnost a speciálně pro vybrané cílové skupiny |
5.3.5 | Realizovat a spolupracovat při realizaci preventivních programů |
5.3.6 | Poskytovat poradenství pro všechny uživatele |
5.4 | Spolupráce mezi poskytovateli a informovanost |
5.4.1 | Vytvořit funkční systém spolupráce mezi poskytovateli sociálních a zdravotních služeb |
5.4.2 | Spolupracovat na vybudování a provozování informačního systému pro zdravotní a sociální služby |
5.4.3 | Zajistit spolupráci s dalšími institucemi a subjekty (úřad práce, sociálně právní ochrana dětí a dalšími) |
6. | BEZPEČNOST |
6.1 | Dopravní bezpečnost |
6.1.1 | Zajistit dodržování maximální povolené rychlosti vozidel v obci |
6.1.2 | Zajistit bezpečné přecházení chodců |
6.1.3 | Zabránit vstupu lidí na železniční trať |
6.1.4 | Vytipovat krizová místa v dopravě, vytvořit přehled těchto míst, stanovit priority a zajistit minimalizaci krizových prvků dle pořadí priorit |
6.1.5 | Zajistit bezpečnost nemotorové dopravy |
6.2 | Prevence |
6.2.1 | Realizovat dlouhodobou primární prevenci na základních školách |
6.2.2 | Zajistit cílené preventivní programy, projekty a akce pro děti a mládež na témata: drogy, vandalismus, konfliktní jednání, alkoholismus, kriminalita |
6.2.3 | Realizovat preventivní programy na místní úrovni |
6.2.4 | Realizovat dopravní výchovu |
6.2.5 | Pokračovat v terénních programech pro uživatele drog a zabezpečit minimální zázemí pro tyto programy |
6.3 | Bezpečnost občanů a jejich majetku, klid a pořádek ve městě |
6.3.1 | Vytipovat krizová místa, vytvořit přehled těchto míst, stanovit priority (ve spolupráci s občany) a zajistit minimalizaci krizových prvků dle pořadí priorit |
6.3.2 | Dopracovat městský kamerový dohlížecí systém (MKDS) |
6.3.3 | Spolupracovat při rozšíření využívání pultu centrální ochrany |
6.3.4 | Zřídit tísňovou linku pro Městskou policii |
6.3.5 | Spolupracovat s majiteli nemovitostí na ochraně přilehlého veřejného prostranství |
6.3.6 | Snížit počet rizikových objektů (herny apod.), především v památkové zóně města |
6.3.7 | Posílit početní stav Městské policie |
6.3.8 | Lokalizovat centrální sídlo Městské policie do centra města |
6.3.9 | Zajistit klid a pořádek ve městě v denní i noční době |
6.4 | Krizové řízení |
6.4.1 | Zajistit funkčnost integrovaného záchranného systému |
6.4.2 | Zkvalitnit spolupráci mezi složkami integrovaného záchranného systému (IZS) samotnými a mezi IZS a městem, a to na základě zjištění problémů a požadavků jednotlivých složek IZS |
6.5 | Informovanost a spolupráce |
6.5.1 | Zajistit informovanost občanů o možnostech zabezpečení klidu, pořádku a bezpečnosti ve městě a zajistit zpětnou vazbu
|
6.5.2 | Zajistit spolupráci Městské policie, Policie ČR a dalších subjektů vč. neziskových organizací |
6.5.3 | Aktivizovat veřejnost pro spolupráci s bezpečnostními složkami |
7. | CESTOVNÍ RUCH A PAMÁTKY |
7.1 | Spolupráce a koordinace v oblasti CR |
7.1.1 | Ustanovit subjekt koordinace CR včetně náplně činnosti a financování |
7.1.2 | Vytvořit síť aktivně spolupracujících subjektů v ČB a regionu |
7.1.3 | Vytvořit Marketingovou studii pro CR včetně Akčního plánu |
7.2 | Nabídka pro návštěvníky a památky ve městě |
7.2.1 | Vytýčit a označit vhodné trasy pro pěší turisty tak, aby byly součástí systému turistických tras |
7.2.2 | Vytvořit a vytyčit hipotrasy |
7.2.3 | Vytvořit naučné stezky |
7.2.4 | Vytvořit tématické balíčky dle cílových skupin a obtížnosti |
7.2.5 | Zkvalitnit služby Regionálního muzea |
7.2.6 | Regenerovat MPZ a Štolíř jako urbanistické celky |
7.2.7 | Regenerovat drobné sakrální památky na území města |
7.2.8 | Nalézt využití, regenerovat a zpřístupnit památky na území města včetně soukromých objektů a majetků církví (vč. zřízení nových expozic v památkových objektech) |
7.3 | Infrastruktura pro CR |
7.3.1 | Zajistit a vybudovat mobiliář pro CR (mapy, stojany na kola, přístřešky) |
7.3.2 | Dostavět Regionální muzeum |
7.3.3 | Iniciovat a podporovat rehabilitačně- relaxační služby a zázemí ve městě a okolí |
7.3.4 | Iniciovat zlepšení kvality ubytování a rozšíření ubytovací kapacity |
7.3.5 | Iniciovat rozšíření kvalitních stravovacích zařízení |
7.4 | PR cestovního ruchu |
7.4.1 | Spolupracovat s krajem a dalšími subjekty při PR CR |
7.4.2 | Zvýšit kvalitu PR města a zohlednit zákonitosti PR (jednotná úroveň, grafický manuál atd.) široká škála propagačních materiálů atd. |
7.4.3 | Propojit PR CR s výsledky Marketingové studie |
7.5 | Informační systém |
7.5.1 | Označit památky – historické a další informace |
7.5.2 | Vytvořit Informační systém pro cestovní ruch (informační centrum, značení ve městě - nádraží, náměstí, turistické lokality a okolí - poutače) |
7.5.3 | Vytvořit a umístit /distribuovat lokální mapy pro stezky a nabídky pro turisty |
7.5.4 | Zapojit se do elektronických rezervačních systémů |
8. | VZDĚLÁVÁNÍ |
8.1 | Personalistika v oblasti vzdělávání |
8.1.1 | Zajistit profesionální a osobnostní rozvoj pracovníků v oblasti vzdělávání |
8.1.2 | Vytvořit podmínky pro pedagogickou činnost |
8.1.3 | Nabízet praxe pro budoucí pedagogické pracovníky |
8.2 | Materiálně – technické zajištění |
8.2.1 | Zajistit odpovídající prostory pro předškolní, školní i zájmové vzdělávání |
8.2.2 | Zajistit dostatek didaktických pomůcek a techniky |
8.2.3 | Přizpůsobit předškolní i školská zařízení a zařízení pro zájmové vzdělávání potřebám osob se zdravotním postižením |
8.2.4 | Zajistit dostatečnou kapacitu pro stravování v předškolních a školských zařízeních |
8.2.5 | Přizpůsobit stravování v předškolních a školských zařízeních požadavkům zdravé výživy |
8.3 | Předškolní a školní (formální) vzdělávání |
8.3.1 | Koncepčně řešit předškolní vzdělávání s přihlédnutím k žákům se specifickými poruchami učení (SPU) |
8.3.2 | Zajistit naplňování školského vzdělávacího programu (ŠVP) a rámcového vzdělávacího programu (RVP) |
8.3.3 | Nabízet dosažení co nejvyššího vzdělání pro maximální počet žáků |
8.4 | Zájmové (neformální) vzdělávání včetně celoživotního vzdělávání |
8.4.1 | Rozšířit nabídku akreditovaných vzdělávacích programů pro co největší počet frekventantů |
8.4.2 | Iniciovat vznik a podporovat neformální vzdělávání |
8.4.3 | Využívat systém dotačních titulů pro zájmové, celoživotní vzdělávání |
8.4.4 | Realizovat preventivní programy ke snížení sociálně patologických jevů ve městě a okolí |
8.5 | Spolupráce a koordinace subjektů ve vzdělávání |
8.5.1 | Vytvořit funkční informační portál o vzdělávání v ČB dostupný široké veřejnosti |
8.5.2 | Zajistit provázanost informací s dalšími subjekty (ÚP, OSSZ, sociálně právní ochrana dětí a další) |
8.5.3 | Realizovat společné projekty v oblasti vzdělávání |
8.5.4 | Vytvořit systém environmentálního vzdělávání, výchovy a osvěty (EVVO) |
9. | ŘÍZENÍ ROZVOJE, SPRÁVA MĚSTA A SPOLUPRÁCE |
9.1 | Ekonomické zajištění rozvoje |
9.1.1 | Vypracovat dotační analýzu města |
9.1.2 | Zajistit subjekt, který bude cíleně sledovat, koordinovat a uplatňovat možnosti využívání externích zdrojů |
9.1.3 | Zajistit financování akcí a projektů, které naplňují cíle stanovené ve Strategickém plánu (vč. akcí a projektů podpořených z externích zdrojů) |
9.1.4 | Vytvořit systém grantové podpory zájmových organizací včetně transparentních kritérií |
9.1.5 | Vytvořit systém motivačních programů pro rozvoj města |
9.2 | Informovanost a propagace |
9.2.1 | Zkvalitnit stávající formy informování veřejnosti, zvláště Českobrodský zpravodaj, hledat nové cesty a prostředky a zajistit efektivnost informování veřejnosti |
9.2.2 | Vypracovat a realizovat Komunikační strategii města |
9.2.3 | Zajistit prezentaci a propagaci aktivit ve městě a pro vnější subjekty |
9.2.4 | Rozšířit připojení subjektů a domácností ve městě k internetu |
9.2.5 | Vytvořit, spravovat a v maximální možné míře integrovat informační systémy pro klíčové oblasti rozvoje, které to vyžadují (veřejná správa, vzdělávání, zdravotnictví a sociální služby, sport, kultura a volný čas a další) |
9.3 | Spolupráce vnitřní a vnější |
9.3.1 | Iniciovat platformu pro komunikaci dle témat rozvoje města |
9.3.2 | Pomáhat znevýhodněným skupinám |
9.3.3 | Lépe využívat a rozšiřovat kontakty se zahraničními partnery |
9.3.4 | Využívat stávající i nová zapojení do regionálních, národních a zájmových sdružení |
9.3.5 | Vypracovat systém potencionálního propojení technické infrastruktury a zón bydlení s okolními obcemi |
9.3.6 | Zajistit zpětnou vazbu od občanů a klíčových partnerů |
9.4 | Veřejná správa (VS) |
9.4.1 | Zajistit odbornou způsobilost a soustavný růst odborné úrovně zaměstnanců ve VS |
9.4.2 | Zajistit elektronizaci VS |
9.4.3 | Zajistit doplňování standardů ve VS |
9.4.4 | Zajistit plnění agendy pracovníků ve VS |
9.4.5 | Podporovat vstřícný přístup pracovníků VS ke klientům |
9.4.6 | Eliminovat zneužívání pravomocí |
9.4.7 | Využívat moderní srovnávací a hodnotící metody a příklady dobré praxe ve VS |
9.5 | Řízení rozvoje |
9.5.1 | Naplňovat cíle Strategického plánu (SP) |
9.5.2 | Monitorovat indikátory stanovené ve SP a vyhodnocovat je |
9.5.3 | Na základě vyhodnocování SP přijímat potřebná opatření, případně aktualizace SP |
9.5.4 | Koordinovat, vyhodnocovat a aktualizovat naplňování dílčích koncepcí a provázanost Územního plánu s cíli SP a provázanost SP s nadřazenými koncepčními dokumenty |
9.5.5 | Vhodně uplatňovat moderní metody řízení |
10. | REKREACE, SPORT, KULTURA, AKTIVITY VOLNÉHO ČASU |
10.1 | Materiálně - technické zajištění kulturních, sportovních a volnočasových aktivit |
10.1.1 | Provést audit (vč. vlastnických vztahů) a výhled stavu kulturních, sportovních a dalších zařízení volného času (VČ) vč. přírodních vodních a dalších ploch |
10.1.2 | Rekonstruovat a udržovat sportovní, kulturní a další zařízení vč. vybavení dle doporučení auditu |
10.1.3 | Vybudovat, resp. vyčistit, a následně udržovat chybějící kulturní, sportovní a další zařízení rekreace a VČ a z
|
10.2 | Činnost institucí a organizací kultury, sportu a volného času |
10.2.1 | Vytvořit podmínky pro profesionalizaci personálního obsazení organizací a institucí kultury, sportu, rekreace a VČ |
10.2.2 | Iniciovat spolupráci mezi jednotlivými organizacemi a programově provázat jejich činnost. |
10.2.3 | Podporovat fórum námětů a příkladů dobré praxe kulturních, sportovních, rekreačních a dalších aktivit VČ a jejich uplatnění ve městě |
10.2.4 | Realizovat městské slavnosti, festivaly, přehlídky, klání, sportovní soutěže a kulturní a další celoměstské akce pro občany i pro návštěvníky města a okolí |
10.3 | Financování kulturních, sportovních a volnočasových aktivit |
10.3.1 | Vytvořit transparentní dotační programy podpory kultury, sportu a volnočasových aktivit včetně jasně definovaných kritérií a priorit |
10.3.2 | Personálně zabezpečit získávání externích zdrojů finanční podpory. |
10.3.3 | Zabezpečit včasnou informovanost všech relevantních subjektů o možnostech získání financí z externích zdrojů vč. možností konzultací |
10.4 | Informování o kultuře, sportu, možnostech rekreace a dalších volnočasových akcích a aktivitách ve městě a okolí |
10.4.1 | Rozšířit působnost MKIC pro široké informování o kultuře, sportu, rekreačních a volnočasových akcích a aktivitách |
10.4.2 | Motivovat organizace a instituce případně další subjekty k dodávání informací o akcích a aktivitách |
10.4.3 | Vytvořit samostatný a jednoduše přístupný portál pro informování o kulturních, sportovních, rekreačních a VČ akcích a aktivitách ve městě a okolí pro obyvatele i návštěvníky města. |
10.4.4 | Provázat informace se subjekty ve městě, regionu a kraji |