Brno
Znak Brno

Web provozuje NSZM ČR

Brno

Názvy hierarchických úrovní
1. "Priorita"
1.1 "Strategický cíl"
1.1.1 "Opatření"
1.1.1.1 "Aktivita"

Strategie pro Brno (2007)

Strategie pro Brno (2007)
1.IMAGE MĚSTA A VNITŘNÍ / VNĚJŠÍ VZTAHY
1.1Získat pozitivní a dynamický profil města
1.1.1Zlepšení vnitřní komunikace
1.1.2Efektivní vnější komunikace
1.1.3Propagace strategického profilu města jako centra vzdělávání, výzkumu, vývoje, inovací a podnikání ve vyspělých technologiích
2.MÍSTNÍ EKONOMICKÝ ROZVOJ
2.1Připravit Brno k rozvoji podnikání
2.1.1Zlepšení prostorových a technických podmínek pro přímé investice do Brna
2.1.2Příprava brownfields k rozvoji podnikání včetně odstranění starých ekologických zátěží
2.1.3Podpora rozvoje cestovního ruchu s důrazem na kongresovou turistiku
2.1.4Využití ekonomického potenciálu letiště
3.KVALITA ŽIVOTA
3.1Dosáhnout vyšší atraktivity života ve městě
3.1.1Rozvoj variabilní nabídky bydlení
3.1.2Podpora nabídky volnočasových aktivit, rekreace a sportu
3.1.3Podpora rozvoje kulturního vyžití a zachování kulturního dědictví
3.1.4Zajištění bezpečnosti obyvatel města
3.1.5Zlepšení kvality veřejných prostranství a vybraných složek životního prostředí
3.1.6Účinná politika města v sociální a zdravotní oblasti
4.VÝZKUM, VÝVOJ, INOVACE A VZDĚLÁVÁNÍ
4.1Vytvořit podmínky pro příchod a udržení elit ve městě
4.1.1Zajištění infrastruktury pro výzkum, vývoj a tvorbu inovací
4.1.2Účinná politika města v oblasti rozvoje lidských zdrojů
5.DOPRAVNÍ A TECHNICKÁ INFRASTRUKTURA
5.1Zlepšit kvalitu vnitřní a vnější dostupnosti města
5.2Zajistit komplexní hospodaření s energiemi, s povrchovými a odpadními vodami
TISK
i