Strategie a koncepce rozvoje univerzitního školství v Brně a její evaluace (2012)
Strategie a koncepce rozvoje univerzitního školství v Brně a její evaluace (2012)
1.
Marketing
1.1
Posílit obraz Brna jako centra vědy, výzkumu a vzdělávání
1.2
Zvýšit povědomí o brněnských univerzitách / akademických institucích
2.
Kvalitní vzdělávání
2.1
Zlepšit propojení výuky s praxí s cílem připravit studenty lépe pro potřeby pracovního trhu
2.2
Zkvalitnit přípravu středoškolských studentů
2.3
Vytvořit podmínky pro přilákání kvalitních doktorandů a post-doktorandů
2.4
Zlepšit nabídku atraktivních pracovních příležitostí pro absolventy brněnských univerzit
3.
Brno - město studentů
3.1
Společně vytvářet Brno jako město, kde se dobře žije, které je pro studenty a akademické pracovníky přitažlivé
3.2
Využít potenciálu vysokoškolských studentů pro rozvoj města a zároveň studentům nabídnout atraktivní využití volného času
3.3
V dalším programu spolupráce veřejného a akademického sektoru zvážit možnosti města řešit problémy a návrhy na zlepšení situace studentů a akademických pracovníků na život v Brně