☰
Brno
Hlavní web statutárního města
Město v číslech
Dobrá Praxe
Videa
Strategické dokumenty
Terminál pro člena
Portál člena
Další členové
Národní síť Zdravých měst
Brno
Web provozuje
NSZM ČR
Hlavní web statutárního města
Město v číslech
Dobrá Praxe
Videa
Strategické dokumenty
Portál člena NSZM ČR
DATAPLÁN pro člena
Vývoj portálu je financován za podpory Operačního programu Zaměstnanost
Brno
Info
Ke stažení
Zobrazení dokumentu
Vazby
Zobrazení:
Struktura
Detailní
Tabulkové
Sloupcové
Schéma
Názvy hierarchických úrovní
1.
"Priorita"
1.
1
"Cíl"
OBSAH
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ve městě Brně (2017)
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ve městě Brně (2017)
1.
Vytváření podmínek pro podporu dětí a žáků ohrožených školním neúspěchem
1.1
PODPORA ŠKOLNÍCH PORADENSKÝCH PRACOVIŠŤ
1.2
PODPORA PLYNULÉHO A ÚSPĚŠNÉHO PŘECHODU DĚTÍ Z PŘEDŠKOLNÍHO DO ZÁKLADNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ
1.3
KVALITNÍ A KARIÉROVÉ PORADENSTVÍ REALIZOVANÉ NA ŠKOLÁCH JIŽ NA PRVNÍM STUPNI ZÁKLADNÍ ŠKOLY
2.
Kvalitní vzdělávání pedagogických pracovníků
2.1
PODPORA SCHOPNOSTI PEDAGOGŮ PRACOVAT SE VŠEMI DĚTMI A ŽÁKY
2.2
PODPORA PROFESNÍHO RŮSTU PEDAGOGŮ A ETICKÝCH HODNOT PEDAGOGŮ
2.3
PODPORA VZDĚLÁVÁNÍ PEDAGOGŮ V OBLASTI PRÁCE S DĚTMI A ŽÁKY SE SPECIÁLNÍMI VZDĚLÁVACÍMI POTŘEBAMI
3.
Komunikace a spolupráce s rodiči
3.1
ZAJIŠTĚNÍ INFORMOVANOSTI RODIČŮ A POSILOVÁNÍ ROLE RODIČŮ JAKO PARTNERŮ ŠKOLY
3.2
SYSTEMATICKÉ ZAPOJOVÁNÍ RODIČŮ DO VZDĚLÁVÁNÍ DĚTÍ A ŽÁKŮ
3.3
POSÍLENÍ KOMPETENCÍ PEDAGOGŮ V OBLASTI SPOLUPRÁCE SE ZÁKONNÝMI ZÁSTUPCI NA ZÁKLADĚ VZÁJEMNÉHO RESPEKTU A ODPOVĚDNOSTI ZA ROZVOJ DÍTĚTE A ŽÁKA
4.
Podpora rozvoje čtenářské a matematické gramotnosti
4.1
PODPORA REALIZACE KROUŽKŮ A AKTIVIT NA PODPORU A ROZVOJ ČTENÁŘSKÉ A MATEMATICKÉ GRAMOTNOSTI
4.2
PODPORA SÍŤOVÁNÍ ŠKOL A SPOLUPRÁCE MEZI ŠKOLAMI V OBLASTI ČTENÁŘSKÉ A MATEMATICKÉ GRAMOTNOSTI
4.3
PODPORA ROZVOJE ČTENÁŘSKÉ A MATEMATICKÉ GRAMOTNOSTI V MIMOVÝUKOVÝCH AKTIVITÁCH
4.4
PODPORA ROZVOJE MATEMATICKÉ PREGRAMOTNOSTI V PŘEDŠKOLNÍM VZDĚLÁVÁNÍ
5.
Podpora společného vzdělávání a rovnost příležitostí pro všechny děti a žáky
5.1
PODPORA INKLUZIVNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ NA ŠKOLÁCH ZE STRANY ZŘIZOVATELE
5.2
POSKYTOVÁNÍ PODPORY RIZIKOVÝM SKUPINÁM DĚTÍ A ŽÁKŮ
5.3
EFEKTIVNÍ PORADENSKÁ ČINNOST
5.4
VYTVÁŘENÍ A POSILOVÁNÍ POZITIVNÍHO KLIMATU ŠKOLY A TŘÍDY
5.5
VYTVOŘENÍ PLATFORMY PRO ZVYŠOVÁNÍ ZNALOSTÍ A KOMPETENCÍ PEDAGOGŮ A OSTATNÍCH PRACOVNÍKŮ ŠKOLY V OBLASTI INKLUZE
5.6
PROPOJENÍ SÍTĚ SPOLUPRACUJÍCÍCH MEZIOBOROVÝCH INSTITUCÍ S CÍLEM KOMPLEXNÍHO PŘÍSTUPU K DÍTĚTI
5.7
ROZŠÍŘENÍ NABÍDKY ZÁJMOVÉHO VZDĚLÁVÁNÍ A PORADENSTVÍ PRO ŽÁKY A RODIČE, DOSTUPNOST PRO VŠECHNY DĚTI A ŽÁKY
6.
Podpora polytechnického vzdělávání ve školách
6.1
ZVYŠOVÁNÍ KVALITY POLYTECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ V MATEŘSKÝCH ŠKOLÁCH A ZÁKLADNÍCH ŠKOLÁCH
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ve městě Brně (2017)
1.
Vytváření podmínek pro podporu dětí a žáků ohrožených školním neúspěchem
1.1
PODPORA ŠKOLNÍCH PORADENSKÝCH PRACOVIŠŤ
1.2
PODPORA PLYNULÉHO A ÚSPĚŠNÉHO PŘECHODU DĚTÍ Z PŘEDŠKOLNÍHO DO ZÁKLADNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ
1.3
KVALITNÍ A KARIÉROVÉ PORADENSTVÍ REALIZOVANÉ NA ŠKOLÁCH JIŽ NA PRVNÍM STUPNI ZÁKLADNÍ ŠKOLY
2.
Kvalitní vzdělávání pedagogických pracovníků
2.1
PODPORA SCHOPNOSTI PEDAGOGŮ PRACOVAT SE VŠEMI DĚTMI A ŽÁKY
2.2
PODPORA PROFESNÍHO RŮSTU PEDAGOGŮ A ETICKÝCH HODNOT PEDAGOGŮ
2.3
PODPORA VZDĚLÁVÁNÍ PEDAGOGŮ V OBLASTI PRÁCE S DĚTMI A ŽÁKY SE SPECIÁLNÍMI VZDĚLÁVACÍMI POTŘEBAMI
3.
Komunikace a spolupráce s rodiči
3.1
ZAJIŠTĚNÍ INFORMOVANOSTI RODIČŮ A POSILOVÁNÍ ROLE RODIČŮ JAKO PARTNERŮ ŠKOLY
3.2
SYSTEMATICKÉ ZAPOJOVÁNÍ RODIČŮ DO VZDĚLÁVÁNÍ DĚTÍ A ŽÁKŮ
3.3
POSÍLENÍ KOMPETENCÍ PEDAGOGŮ V OBLASTI SPOLUPRÁCE SE ZÁKONNÝMI ZÁSTUPCI NA ZÁKLADĚ VZÁJEMNÉHO RESPEKTU A ODPOVĚDNOSTI ZA ROZVOJ DÍTĚTE A ŽÁKA
4.
Podpora rozvoje čtenářské a matematické gramotnosti
4.1
PODPORA REALIZACE KROUŽKŮ A AKTIVIT NA PODPORU A ROZVOJ ČTENÁŘSKÉ A MATEMATICKÉ GRAMOTNOSTI
4.2
PODPORA SÍŤOVÁNÍ ŠKOL A SPOLUPRÁCE MEZI ŠKOLAMI V OBLASTI ČTENÁŘSKÉ A MATEMATICKÉ GRAMOTNOSTI
4.3
PODPORA ROZVOJE ČTENÁŘSKÉ A MATEMATICKÉ GRAMOTNOSTI V MIMOVÝUKOVÝCH AKTIVITÁCH
4.4
PODPORA ROZVOJE MATEMATICKÉ PREGRAMOTNOSTI V PŘEDŠKOLNÍM VZDĚLÁVÁNÍ
5.
Podpora společného vzdělávání a rovnost příležitostí pro všechny děti a žáky
5.1
PODPORA INKLUZIVNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ NA ŠKOLÁCH ZE STRANY ZŘIZOVATELE
5.2
POSKYTOVÁNÍ PODPORY RIZIKOVÝM SKUPINÁM DĚTÍ A ŽÁKŮ
5.3
EFEKTIVNÍ PORADENSKÁ ČINNOST
5.4
VYTVÁŘENÍ A POSILOVÁNÍ POZITIVNÍHO KLIMATU ŠKOLY A TŘÍDY
5.5
VYTVOŘENÍ PLATFORMY PRO ZVYŠOVÁNÍ ZNALOSTÍ A KOMPETENCÍ PEDAGOGŮ A OSTATNÍCH PRACOVNÍKŮ ŠKOLY V OBLASTI INKLUZE
5.6
PROPOJENÍ SÍTĚ SPOLUPRACUJÍCÍCH MEZIOBOROVÝCH INSTITUCÍ S CÍLEM KOMPLEXNÍHO PŘÍSTUPU K DÍTĚTI
5.7
ROZŠÍŘENÍ NABÍDKY ZÁJMOVÉHO VZDĚLÁVÁNÍ A PORADENSTVÍ PRO ŽÁKY A RODIČE, DOSTUPNOST PRO VŠECHNY DĚTI A ŽÁKY
6.
Podpora polytechnického vzdělávání ve školách
6.1
ZVYŠOVÁNÍ KVALITY POLYTECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ V MATEŘSKÝCH ŠKOLÁCH A ZÁKLADNÍCH ŠKOLÁCH
TISK
i