☰
Břeclav
Hlavní web města
Galerie projektů
Město v číslech
Dobrá Praxe
Videa
Strategické dokumenty
Terminál pro člena
Portál člena
Další členové
Národní síť Zdravých měst
Břeclav
Web provozuje
NSZM ČR
Hlavní web města
Galerie projektů
Město v číslech
Dobrá Praxe
Videa
Strategické dokumenty
Portál člena NSZM ČR
DATAPLÁN pro člena
Vývoj portálu je financován za podpory Operačního programu Zaměstnanost
Břeclav
Info
Ke stažení
Zobrazení dokumentu
Vazby
Nepřímé vazby:
Tematické vazby
Přímé vazby:
Dokument
Cíle
Korelace
Strategie rozvoje úřadu Břeclav (2015)
Zobrzit přímé vazby spadající pod:
Strategie rozvoje úřadu Břeclav (2015)
1.
procesy
1.1
Zavedení principů projektového řízení do praxe MěÚ (vytvoření a zavedení základních zásad a pravidel pro řízení projektů)
1.2
Analýza, aktualizace a optimalizace procesů, včetně stanovení KPI, pravomocí a odpovědností, ve vazbě na hodnocení a odměňování; vč. vazby na organizační strukturu MěÚ
1.3
Zlepšit úroveň (automatizace) a kvalitu (včasnost, podrobnost, srozumitelnost, jednoznačnost, zacílení) vnitřní komunikace („papírová i elektronická“)
1.4
Zavedení systému komunikace a koordinace MěÚ a městských organizací (založených i zřízených)
2.
finance
2.1
Posílit princip osobní odpovědnosti vedoucích odborů za účelné využití svěřeného rozpočtu; dodržování výdajových stropů a rozpočtové odpovědnosti
2.2
Zavést manažerské řízení financí města a PO a jeho automatizace
2.3
Zajistit koncepční vyhledávání dotačních titulů a dalších zdrojů externího financování
3.
zaměstnanci
3.1
Redefinovat pravomoci a odpovědnosti v rozložení na všechny úrovně řízení (řízení dle pracovních míst); respektovat odpovědnost jedince (osobní) i celku (společná)
3.2
Optimalizovat systém vzdělávání zaměstnanců (plánování „na míru“ dle pracovních míst)
3.3
Zajistit kvalitní pracovní podmínky, moderní pracovní prostředí, pomůcky, prostředky a vybavení
3.4
Zefektivnit systém a postupy hodnocení zaměstnanců (provázat se vzdělávacím plánem, KPI procesů)
3.5
Prohloubit úroveň motivace zaměstnanců, uspokojení z dobře odvedené práce a posílit sounáležitost s organizací
4.
občané (klienti)
4.1
Zlepšit orientaci a kvalitu webu, vytvořit „Portál úředníka a občana“
4.2
Modernizace prostředí na úřadě, zlepšení orientace a dostupnosti, včetně zvýšení komfortu klientů a úspory jejich času (zastupitelnost zaměstnanců, zřízení recepce, eliminace opakovaných osobních návštěv, atp.)
4.3
Zkvalitnit korporátní identitu úřadu a vytvořit Komunikační strategii, včetně prohloubení spolupráce s cílovými skupinami (např. školy – technické obory)
4.4
Zajistit „spokojenost“ klienta klient je „ztotožněný“ s výsledkem (úkonem) úřadu
TISK
i