Vývoj portálu je financován za podpory Operačního programu Zaměstnanost
Břeclav
Dominik Pavel - Seznam projektů
ZŠ Na Valtické - otevřené školní hřiště
✓
Stadium přípravy projektu
6. Projekt ukončen (sledována udržitelnost)
Roky realizace
2024
Rozpočet
32 000 000
ZŠ Na Valtické - otevřené školní hřiště
Sportovní hřiště se nachází v areálu ZŠ Břeclav, Na Valtické 31A. V rámci stavby dojde k rekonstrukci části sportovního hřiště. Nedochází ke změně charakteru využívání území. Stavba je v souladu s aktuálním územním plánem města.Účelem stavby je výstavba běžecké oválu, sektoru skoku do dálky, sektoru vrhu koulí, víceúčelových hřišť a hasičské tréninkové věže.
celková plocha řešeného území 8648 m2
atletický ovál 3036 m2
skok do dálky 4 m2
fotbalové hřiště včetně výseče 3328 m2
víceúčelová hřiště 1215 m2
požární tréninková věž 13 m2
dopadová plocha 1 - požární tr. věž 23 m2
dopadová plocha 2 - požární tr. věž 7 m2
chodníky 21 m2
zeleň 868 m2
pojížděná zatravňovací dlažba 133 m2
Dojde k výstavbě dvou víceúčelových hřišť pro míčové hry, požární tréninkové věže.
Hřiště pro atletiku bude sloužit žákům ZŠ Břeclav, Na Valtické 31A a také obyvatelům města Břeclav. Hřiště bude napojeno na vnitroareálové komunikace, které jsou napojeny na městské pěší a pojízdné komunikace.
Typ projektu | nová investice |
---|---|
Kód projektu | e0e9cb6aaa3d03e56211e83e88db0892 |
Významnost projektu | A |
Vazba na cíl Strategie rozvoje města | A.6 Podpora sportu a pohybov...A.3 Podpora školství a vzděl...3.3 Rozvoj nabídky volnočaso... |
Rozpočet [Kč]
Celkem | 32 000 000 |
---|
Průběh
Objednávka - dodání - PDPS | 30.6.2021 | |
Objednávka - dodání - Studie, Id. záměr | 21.2.2020 | |
Dotace - požádáno | možnost dotace | |
Povolení st. úřadu - předáno | podáno projektantem | |
Povolení st. úřadu - vydáno |
Další informace k projektu
Projektová dokumentace | Ano |
---|
QR kód odkazující na projekt v galerii projektů
i
Za pomoci QR kódu je možné odkázat na projekt v tiskových výstupech či veřejném prostoru.Sdílejte projekt
Vytvořeno v systému DATAPLÁN NSZM