Vývoj portálu je financován za podpory Operačního programu Zaměstnanost
Tábor
Organizační struktura
Kontaktní osoba | Ing. Štěpánka Voráčková |
---|---|
Telefon | 381 486 280 |
Adresa | -- |
Gesce
..archiv
Spolupráce
..archiv
Gesce
2.2 | Zavést inteligentní zastávky MHD (= elektronické informační panely, zobrazující časy příjezdů a odjezdů a čísla projíždějících linek) | viz dokument » |
2.3.1 | Řešit rizikové místo pro chodce u podchodu pod nádražím směrem na Blanické předměstí | viz dokument » |
2.5.6 | Rozvoj a zachování pěších stezek | viz dokument » |
2.6.11 | Zlepšení řízení dopravy na Křížíkově náměstí | viz dokument » |
..archiv
2.2 | Zavést inteligentní zastávky MHD (= elektronické informační panely, zobrazující časy příjezdů a odjezdů a čísla projíždějících linek) | viz dokument » |
2.3.1 | Řešit rizikové místo pro chodce u podchodu pod nádražím směrem na Blanické předměstí | viz dokument » |
2.5.6 | Rozvoj a zachování pěších stezek | viz dokument » |
2.6.11 | Zlepšení řízení dopravy na Křížíkově náměstí | viz dokument » |
2.2 | Zavést inteligentní zastávky MHD (= elektronické informační panely, zobrazující časy příjezdů a odjezdů a čísla projíždějících linek) | viz dokument » |
2.3.1 | Řešit rizikové místo pro chodce u podchodu pod nádražím směrem na Blanické předměstí | viz dokument » |
2.5.6 | Rozvoj a zachování pěších stezek | viz dokument » |
2.6.11 | Zlepšení řízení dopravy na Křížíkově náměstí | viz dokument » |
2.2 | Zavést inteligentní zastávky MHD (= elektronické informační panely, zobrazující časy příjezdů a odjezdů a čísla projíždějících linek) P | viz dokument » |
2.3.1 | Řešit rizikové místo pro chodce u podchodu pod nádražím směrem na Blanické předměstí | viz dokument » |
2.5.6 | Rozvoj a zachování pěších stezek | viz dokument » |
2.6.11 | Zlepšení řízení dopravy na Křížíkově náměstí | viz dokument » |
2.1.1 | Řešit rizikové místo pro chodce u podchodu pod nádražím směrem na Blanické předměstí P | viz dokument » |
2.4.6 | Rozvoj a zachování pěších stezek | viz dokument » |
2.5.11 | Zlepšení řízení dopravy na Křížíkově náměstí | viz dokument » |
2.3.6 | Rozvoj a zachování pěších stezek | viz dokument » |
2.4.11 | Zlepšení řízení dopravy na Křížíkově náměstí | viz dokument » |
2.2.10 | Zlepšení řízení dopravy na Křížíkově náměstí | viz dokument » |
2.5.4 | Rozvoj a zachování pěších stezek | viz dokument » |
2.1.9 | Zlepšení řízení dopravy na Křížíkově náměstí | viz dokument » |
2.4.4 | Rozvoj a zachování pěších stezek | viz dokument » |
2.1.9 | Zlepšení řízení dopravy na Křížíkově náměstí | viz dokument » |
2.4.4 | Rozvoj a zachování pěších stezek P | viz dokument » |
2.2.3 | Rozvoj a zachování pěších stezek | viz dokument » |
2.3.2 | Zlepšení řízení dopravy na Křížíkově náměstí | viz dokument » |
2.2.2 | Zlepšení řízení dopravy na Křížíkově náměstí | viz dokument » |
2.2.3 | Rozvoj pěších stezek a budovaní stezek a pruhů pro cyklisty | viz dokument » |
2.3.2 | Zlepšení řízení dopravy na Křížíkově náměstí | viz dokument » |
Spolupráce
2.1.1 | Podpořit přípravu a realizaci přeložky II/137 (Tesco - Slapy) | viz dokument » |
..archiv
2.1.1 | Podpořit přípravu a realizaci přeložky II/137 (Tesco - Slapy) | viz dokument » |
2.1.1 | Podpořit přípravu a realizaci přeložky II/137 (Tesco - Slapy) P | viz dokument » |