Vývoj portálu je financován za podpory Operačního programu Zaměstnanost
KRAJ LIBERECKÝ
Organizační struktura
Adresa | -- |
---|
Spolugesce
..archiv
Spolupráce
..archiv
Spolugesce
..archiv
Dlouhodobý záměr vzdělávání a rozvoje vzdělávací soustavy Libereckého kraje 2016-2020 (Liberecký kraj)
13.2 | Zlepšit spolupráci a metodické vedení na všech úrovních regionálního školství | viz dokument » |
13.2.1 | Podporovat pravidelnou spolupráci správních orgánů na všech úrovních s důrazem na spolupráci odboru školství, mládeže, tělovýchovy a sportu se zástupci zřizovatelů obcí s rozšířenou působností | viz dokument » |
Spolupráce
..archiv
Dlouhodobý záměr vzdělávání a rozvoje vzdělávací soustavy Libereckého kraje 2016-2020 (Liberecký kraj)
1.1 | Zajistit kapacitní dostupnost předškolního vzdělávání | viz dokument » |
1.1.1 | Navyšování kapacit povolit v individuálních případech s ohledem na demografický vývoj a další faktory v lokalitě | viz dokument » |
1.2.1 | Metodicky pomáhat při zavedení povinného posledního ročníku před nástupem do základní školy | viz dokument » |
2.2.1 | Vytvořit kritéria pro účelnou síť přípravných tříd základních škol v Libereckém kraji | viz dokument » |
2.2.4 | V konceptu systémové logopedické péče v kraji navázat cíleně na péči v předškolním vzdělávání | viz dokument » |
2.2.5 | Zvýšit počet asistentů pedagoga na prvním stupni základních škol Rozvinout síť škol umožňující kurzy pro žáky cizince v kraji, popřípadě rozšířit síť v kraji dle individuálních potřeb vzdělávání žáků cizinců. | viz dokument » |
2.3 | Podpořit kvalitu druhého stupně základního vzdělávání | viz dokument » |
5.1 | Zavést do praxe škol legislativní změny ve vzdělávání dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami | viz dokument » |
5.2.1 | Uvést do praxe podpůrná opatření pro zajištění rovného přístupu k dětem, žákům a studentům | viz dokument » |
5.2.2 | Podporovat speciální školy pro zdravotně postižené děti a žáky, případně formy skupinové integrace pro žáky, jejichž individuální integrace vzhledem k míře postižení, socializaci a dalším faktorům není prospěšná rozvoji dítěte | viz dokument » |
5.2.3 | Podpořit rovnoměrné a efektivní využívání sítě tříd s upraveným vzdělávacím programem s důrazem na skutečné potřeby a dostupnost | viz dokument » |
6.2 | Nastavit rovnoměrně dostupný poradenský systém | viz dokument » |
8.1 | Zajistit možnost docházky do školních družin pro 50 % žáků prvního stupně základní školy | viz dokument » |
8.1.1 | Při žádostech o zápis kapacit do rejstříku škol a školských zařízení zohledňovat potřeby ředitelů škol v nerovnoměrném rozložení procentního podílu žáků jednotlivých tříd zapsaných ve školní družině | viz dokument » |
8.2.1 | Nezvyšovat kapacity středisek volného času | viz dokument » |
12.1 | Zvyšovat prestiž pedagogických pracovníků ve společnosti | viz dokument » |
13.1.1 | Podporovat cílené vzdělávání ředitelů škol v oblastech řízení školy a manažerských dovednostech | viz dokument » |
14a.1.5 | Vzhledem k regionální poloze kraje podpořit výuku německého jazyka na základních a středních školách | viz dokument » |
14c.1 | Podporovat změnu pohledu na činnost školy a její aktivity v důsledcích působení na zdravý životní styl žáků | viz dokument » |
14c.1.5 | Změny provozních a organizačních podmínek škol přizpůsobovat pozitivnímu dopadu na vytváření příznivého klimatu ve škole, režimu života a vztahů mezi žáky | viz dokument » |
14d.2.1 | Zlepšit materiální podmínky pro výuku tělesné výchovy | viz dokument » |