Vývoj portálu je financován za podpory Operačního programu Zaměstnanost
Krnov
Organizační struktura
Adresa | -- |
---|---|
Hlavní činnosti | - vede inventarizaci movitého a nemovitého majetku včetně jeho aktualizace (MěÚ, JSDH, MP a oddělení informatiky)
- vyhotovuje podklady pro vedení účetnictví účetní jednotky
- zajišťuje služby spojené s užíváním budov ( dodávka tepla, el. energie, vody, plynu, provoz výtahů, ………..)… »
- vede inventarizaci movitého a nemovitého majetku včetně jeho aktualizace (MěÚ, JSDH, MP a oddělení informatiky)
- vyhotovuje podklady pro vedení účetnictví účetní jednotky - zajišťuje služby spojené s užíváním budov ( dodávka tepla, el. energie, vody, plynu, provoz výtahů, ………..) - zajišťuje platby služeb spojených s užíváním budov včetně jejich vyúčtování - vede pasporty spravovaných budov - zajišťuje opravy, rekonstrukce a modernizace spravovaných budov - zajišťuje bezpečné provozování spravovaných objektů ( revize, atd. ) - kontroluje a přebírá účtované práce provedené při opravách a rekonstrukcích budov - kontroluje a eviduje náklady vynaložené při správě budov - zajišťuje povolení příslušných úřadů související se stavebními pracemi prováděnými v budovách - zajišťuje výběrová řízení na zhotovitele stavebních prací a poskytovatele služeb souvisejících s užíváním budov - spolupracuje s pojišťovnou a policií při řešení škod na budovách - zajišťuje vybavení budov nábytkem a drobným vybavením ( kalkulačky, stolní lampy,…..) - zajišťuje instalaci orientačního systému v budovách - zajišťuje třídění a likvidaci komunálního odpadu v budovách - zajišťuje úklid budov - zajišťuje vyvěšování vlajek ČR, Města Krnova, aj. při odpovídajících příležitostech - zajišťuje prodej, darování nebo likvidaci nalezených věcí - zajišťuje udržování značení ulic ve městě - zabezpečuje pojištění majetku města, likviduje škodní události související s majetkem města « |
Odpovědnosti v dokumentech nebyly nalezeny.