Vývoj portálu je financován za podpory Operačního programu Zaměstnanost
Krnov
Kancelář tajemníka - Indikátory
Organizační struktura
Adresa | -- |
---|---|
Hlavní činnosti | 1. Sekretariát tajemníka a administrativa
- vykonává administrativní práce pro tajemníka MěÚ
- provádí zápisy z porad tajemníka a vedoucích odborů
- vede evidenci došlé a odeslané pošty
- vede přehled nároků a čerpání řádné dovolené zaměstnanců kanceláře tajemníka… »
1. Sekretariát tajemníka a administrativa
- vykonává administrativní práce pro tajemníka MěÚ - provádí zápisy z porad tajemníka a vedoucích odborů - vede evidenci došlé a odeslané pošty - vede přehled nároků a čerpání řádné dovolené zaměstnanců kanceláře tajemníka - vede evidenci oprávněných úředních osob v souladu s platným správním řádem a zákona o správních poplatcích a zajišťuje vydání průkazů - vede rozpočet odboru kanceláře tajemníka, sleduje čerpání rozpočtu, připravuje návrhy k doplnění a jeho změny - zpracovává dílčích a komplexních rozpočtů a rozborů za kancelář tajemníka - vede evidenci došlých sbírek zákonů zodpovídá za evidenci nařízení vlády v rámci výkonu státní správy na úřadě - vede evidenci technické knihovny - organizuje obsazování velké zasedací místnosti - zajišťuje výběrová řízení, provoz a agendu provozovatele služebních telefonních linek MěÚ a předepisuje, eviduje a vyúčtovává platby - provádí vyúčtování telefonních hovorů MěÚ řízených ústřednou - vedení skladu kancelářského materiálu (nákupy, výdej, evidence) - vede evidenci a zhotovení tiskopisů, razítek a periodik pro MěÚ Krnov - vede evidenci knih a razítek pro ověřování shody opisu nebo kopie s listinou a o ověřování pravosti podpisu - provádí vidimaci a legalizaci - zabezpečuje organizačně a technicky volby, sčítání lidu, místní referenda (ve spolupráci s volebním štábem, který určuje tajemník) - zabezpečuje agendu veřejných sbírek konaných v rámci územně samosprávného celku - poskytuje metodickou pomoc obcím na úseku státních symbolů - vede evidenci o sdružování občanů - zabezpečuje agendu stravenek pro zaměstnance - provádí inventarizaci cenin (stravenky, benzina karty) - sleduje a eviduje spotřeby PHM u služebních vozidel včetně zpracování inventarizace 2. Útvar interního auditu a kontroly - Interní audit - Poskytování informací - Stížnosti, petice a ostatní podání - Podávání informaci k Zákonu o střetu zájmů č. 159/2006 Sb. « |
Indikátory nebyly nalezeny.