Vývoj portálu je financován za podpory Operačního programu Zaměstnanost
Jihlava
Oddělení personalistiky a mezd - Indikátory
Organizační struktura
Kontaktní osoba | Bc. Ivana Svobodová |
---|---|
Telefon | 567 167 160 |
Adresa | Masarykovo náměstí 97/1, 58628, Jihlava |
Hlavní činnosti | vedení personální a mzdové agendy zaměstnanců statutárního města Jihlavy a uvolněných členů zastupitelstva města,
zpracování pracovních smluv, jmenovacích dekretů, dohod o provedení práce a pracovní činnosti, … »
vedení personální a mzdové agendy zaměstnanců statutárního města Jihlavy a uvolněných členů zastupitelstva města,
zpracování pracovních smluv, jmenovacích dekretů, dohod o provedení práce a pracovní činnosti, vedení agendy zápočtů praxe a zpracování platových výměrů zaměstnanců dle pokynů tajemníka magistrátu města, případně primátora, vypracování dokumentů a předávání dokladů při skončení pracovního poměru, podíl na zabezpečení organizace výběrových řízení, vedení dokumentace o výběrových řízeních, vedení agendy zájemců o zaměstnání u statutárního města Jihlavy, vypracování návrhů systému adaptace, vzdělávání a výcviku zaměstnanců, podíl na zpracování individuálních plánů vzdělávání úředníků, zajišťování organizace adaptačního procesu a vzdělávacích akcí pro zaměstnance zařazené do magistrátu města včetně kontroly dokladů k finančnímuzabezpečení vzdělávacího procesu, výpočet a odvod pojistného na všeobecné zdravotní pojištění a sociální zabezpečení, výpočet a odvod daně z příjmů fyzických osob ze závislé činnosti, vystavování mzdových listů a evidenčních listů důchodového pojištění zaměstnanců a uvolněných členů zastupitelstva města, vedení statistiky průměrných výdělků zaměstnanců pro potřeby ústředních orgánů, zpracování statistických výkazů v oblasti personalistiky a mezd, vedení agendy zaměstnanců se zdravotním postižením, vedení agendy srážek z platů zaměstnanců a z odměn členů zastupitelstva, vedení agendy lustračních osvědčení zaměstnanců statutárního města Jihlavy, zpracování návrhu rozpočtu mzdových prostředků, vč. podávání informací o mzdovém vývoji a čerpání mzdových prostředků tajemníkovi magistrátu města a řediteli MP, zpracování návrhu rozpočtu finančních prostředků na vzdělávání zaměstnanců zařazených do magistrátu města, podíl na sledování jeho čerpání, podle pokynů tajemníka magistrátu města a ředitele MP zpracování návrhů do rady města o změně organizační struktury zaměstnavatele, zpracování návrhů do zastupitelstva města v oblasti odměňování neuvolněných členů zastupitelstva města, vypracování návrhů vnitřních norem zaměstnavatele v oblasti pracovněprávní, sociální a kolektivního vyjednávání, např. organizačního řádu, pracovního řádu, statutu a přílohy statutu sociálního fondu, návrhu kolektivní smlouvy, zpracování podkladů pro výplatu příspěvků zaměstnavatele ze sociálního fondu, podíl na zpracování návrhů projektů a žádostí o dotace včetně podílu na jejich realizaci, podíl na elektronickém vedení evidence docházky zaměstnanců zařazených do magistrátu, vedení evidence docházky zaměstnanců v přímé řídící působnosti tajemníka a primátora, vedení personálního informačního systému, spolupráce při přípravě a zajišťování průběhu voleb a referend a spolupráce s ČSÚ při sčítání lidu, domů a bytů. « |
Indikátory nebyly nalezeny.